پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
image-20230123234340-1.png

حوزه/ مرکز اسلامی جمهوری آرژانتین در بیانیه ای اهانت به ساحت قرآن کریم توسط یک راست گرای افراطی سوئدی-دانمارکی، را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، مرکز اسلامی جمهوری آرژانتین در بیانیه‌ای اهانت به ساحت قرآن توسط راسموس پالودان، راست گرای افراطی سوئدی-دانمارکی، را به شدت محکوم کرد.

شنبه گذشته دولت سوئد مجوز برگزاری یک رویداد عمومی را صادر کرد که در آن راسموس پالودان، فعال سوئدی-دانمارکی، رهبر حزب راست افراطی (مستقر در دانمارک) به یک نسخه از قرآن کریم در مقابل ساختمان سفارت جمهوری ترکیه اهانت کرد. پالودان از آوریل ۲۰۱۹ تا به امروز به چندین نسخه از قرآن با مصونیت مطلق در دانمارک و سوئد اهانت کرده است.

مرکز اسلامی جمهوری آرژانتین این اقدام اسلام هراسانه را که برانگیزاننده نفرت و خشونت است و صلح، عدالت و گفتگو بین مردم و جوامع را رد می‌کند، به شدت محکوم کرد.

این مرکز تاکید کرد: اسلام، دین صلح و عدالت و گفتگو و تفاهم و همبستگی بین آفریدگان خداوند متعال است.

همچنین جامعه اسلامی جمهوری آرژانتین از مقامات ملی و بین‌المللی، سازمان ملل متحد، و سازمان‌های حقوق بشر و عدالت بین‌المللی خواست که این اعمال نژادپرستی و اسلام‌هراسی را محکوم کرده و اطمینان دهند که در آینده تکرار نمی‌شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha