جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
المفتي الجعفري الشيخ أحمد قبلان

حوزه/ شیخ احمد قبلان مفتی جعفری لبنان اقدام یک فرد دانمارکی در آتش زدن قرآن را محکوم کرد و آن را اقدامی وحشیانه دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قبلان مفتی جعفری لبنان اقدام یک فرد دانمارکی در آتش زدن قرآن را محکوم کرد و آن را اقدامی وحشیانه دانست.

وی اشاره کرد: اقدام "راسموس پالودان" رئیس جریان کینه و نفرت در آتش زدن علنی قرآن کریم در جنوب سوئد، آن هم با حمایت پلیس سوئد، یک اقدام تروریستی است و مسئولیت آن به گردن دولت سوئد می باشد.

شیخ قبلان ادامه داد: این اقدام، یاد آور کینه تاریخی و خونین غربی است و بار دیگر تأکید کمی کند که غرب تحمل دیگران را ندارد و آنها را به رسمیت نمی شناسد.

همزیستی و گفتگوی ادیان و حقوق بشر تنها یک دروغ غربی است

مفتی جعفری لبنان با بیان اینکه داستان همزیستی و گفتگوی ادیان و حقوق بشر تنها یک دروغ غربی است، افزود: ما از غرب چیزی جز تجاوز، غارت، کشتار، احتکار، ویرانی و تمامی انواع شیطنت با پوشش آزادی، ندیدیم.

وی تصریح کرد: قرآن کریم، روح آسمان، میزان عقل، نبض کتاب هستی و راز مفاهیم هستی است و اقدام این دیوانه و بی خرد در آتش زدن آن، هیچ ضرری به قرآن ندارد و تنها تمدن آمیخته به نفرت غرب را به آتش می کشد و کینه بیشتری را در جهان میان بشریت به وجود می آورد، به ویژه که سلطه غرب در روز های آخرش هست و آنچه غرب امروز می کارد، فردا می چیند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha