پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ احمد قبلان مفتی جعفری لبنان

حوزه/ شیخ احمد قبلان مفتی جعفری ممتاز لبنان از سفر تاریخی پاپ فرانسیس به عراق و دیدار با حضرت آیت الله سیستانی و مقامات دینی استقبال کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قبلان مفتی جعفری ممتاز لبنان از سفر تاریخی پاپ فرانسیس به عراق و دیدار با حضرت آیت الله سیستانی و مقامات دینی استقبال کرد.

وی این سفر را یک ضرورت دینی و انسانی برای به حرکت در آوردن مشارکت دینی و تقویت ارزش های دینی و منابع آن دانست و افزود: این سفر موجب ایجاد پل ارتباطی ارزش ها و مبانی بین شرق و غرب و تقویت مشارکت، محبت و مهربانی و تلاقی اسلام و مسیحیت و تمامی ادیان می شود.

مفتی جعفری لبنان با بیان اینکه حفظ انسان و وطن و مخالفت با ظلم و فساد و تجاوز و انحراف در ادیان یک ضرورت است، افزود: به همان اندازه که ادیان با هم تلاقی داشته باشند، ارزش انسان تقویت می شود و هر چقدر ملت ها بتوانند مهربان و با محبت باشند، کینه، تفرقه و شرّ از بین می رود و هر چقدر روابط بین شرق و غرب به دور از ظلم و فساد و تجاوز، زور و انواع جنگ، ریشه دار شود، حق پا برجا و ملت ها در امنیت خواهند بود و این هدف و غایت انبیا و بزرگترین مقصود پروردگار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha