جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار پاپ فرانسیس با آیت الله العظمی سیستانی

حوزه/ سید عمار حکیم رئیس ائتلاف عراقیون، دیدار پاپ فرانسیس با حضرت آیت الله سیستانی را اتفاق برجسته ای دانست که موجب تقویت نقش نجف اشرف و واتیکان می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رئیس ائتلاف عراقیون، دیدار پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان جهان با حضرت آیت الله سیستانی را اتفاق برجسته ای دانست که موجب تقویت نقش نجف اشرف و واتیکان می شود.

وی اشاره کرد: ما با تمام شور و شوق و شادی منتظر سفر تاریخی پاپ فرانسیس به عراق هستیم و امیدواریم که این سفر موجب تحکیم و حمایت از بنیان صلح، محبت و دوستی در کشور عراق شود.

رئیس ائتلاف عراقیون، دیدار تاریخی پاپ فرانسیس با حضرت آیت الله سیستانی را اتفاق برجسته و بارزی توصیف کرد که موجب تقویت نقش نجف اشرف و واتیکان در برقراری روابط میان پیروان ادیان و طوایف مختلف در سرتاسر جهان می شود.

سید عمار حکیم تمامی طرف های رسمی و فعالان مردمی را به آمادگی کامل برای این اتفاق مهم دعوت کرد و بیان داشت: مسیحیان یکی از اضلاع تنوع دینی در عراق هستند و ما به آنان افتخار می کنیم و تلاش می کنیم که به حقوق شهروندی و زندگی شرافتمندانه در کنار سایر اقشار عراقی دست یابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha