شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ احمد قبلان- لبنان

حوزه/ شیخ احمد قبلان گفت: سلمان رشدی بدترین شخصیت بی ارزش است که با دروغ، نفاق، شرارت، کشیدن خنجر مسموع، ریا و جعل بزرگ، با تاریخ و میراث برخورد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قبلان مفتی جعفری ممتاز لبنان گفت: موضع ما واضح و آشکار است. سلمان رشدی بدترین شخصیت بی ارزش است که با دروغ، نفاق، شرارت، کشیدن خنجر مسموع، ریا و جعل بزرگ، با تاریخ و میراث برخورد کرد.

وی ادامه داد: رشدی، بخشی از اتاق عملیات فرهنگی غرب است که با دروغ های بزرگ با میراث اسلام تعامل می کند تا میراث ما را به عنوان میراث جرم آمیز معرفی کند، لذا با پوسته ای فرهنگی و با پیشینه ای انتقام جویانه ارائه شد تا فرهنگ کینه توزی و نفرت انگیزی در قبال مسلمانان و میراث آنها بنیان نهاده شود.

شیخ قبلان تصریح کرد: سلمان رشدی، بر اساس معیار های غربی، دشمن فرهنگ و انسان و بدترین نسخه آزادی بیان، مار افعی غربی و یک فرد کاملاً وحشی است که غرب از آن برای بازی خبیث نفاق استفاده کرد و اکنون برای آن اشک تمساح می ریزید.

مفتی جعفری لبنان بیان داشت: کتاب آیات شیطانی، عبارت از افکار شیطانی و نفاق غربی انتقامی است که با هدف بنیانگذاری دوباره عقل غربی در مقابل نبی اکرم (ص) و قرآن ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha