چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قالیباف

حوزه / معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین همدان‌(ع) با اعلام خبر برگزاری یادواره شهدای عملیات رمضان با حضور دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در همدان، گفت: یادواره شهدای عملیات رمضان و گرامیداشت سالروز حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در همدان پنجشنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۱۷:۳۰ در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علی اکبر کریم‌پور معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین همدان (ع) پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر برگزاری یادواره شهدای عملیات رمضان با حضور دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در همدان، اظهار داشت: یادواره شهدای عملیات رمضان و گرامیداشت سالروز حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در همدان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، پنجشنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۱۷:۳۰ در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رزمندگان و شهدای استان همدان در دوران هشت ساله دفاع مقدس نقش موثری را بر عهده داشتند، گفت: در جریان عملیات رمضان استان همدان، ۱۶۰ شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد، ۶۴ شهید تا کنون مفقودالاثر هستند.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین همدان‌(ع) با اشاره به اینکه عملیات رمضان، پس از بیت‌المقدس از بزرگ‌ترین عملیات‌ها در زمان خود بوده است، خاطر نشان کرد: به دلیل همین ایثار و رشادت‌های رزمندگان همدانی بود که دشمن در تلافی آن، نماز جمعه همدان را در روز قدس، بمباران کرد و در آن ۱۱۰ نفر از نمازگزاران همدانی شهید و ۶۰۰ نفر مجروح شدند.

گفتنی است نخستین یادواره شهدای استان همدان در عملیات رمضان سال ۹۷ با حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در همدان برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha