پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله العظمی سیستانی

حوزه/ عبد الله السلامی نویسنده فلسطینی گفت: بیانیه ای که از سوی مرجعیت شیعه در نجف اشرف صادر شد، چهره درخشانی از اندیشه واحد اسلامی ارائه داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، عبد الله السلامی نویسنده فلسطینی گفت: بیانیه ای که از سوی مرجعیت شیعه در نجف اشرف صادر شد، چهره درخشانی از اندیشه واحد اسلامی ارائه داد.

یاد آوری مسئله فلسطین از سوی آیت الله سیستانی اقدام شجاعانه بود

وی افزود: اینکه حضرت آیت الله سیستانی در برابر رهبر مسیحیان جهان، یاد آور مسئله فلسطین شدند، یک شجاعت بی سابقه ای بود که ما به آن افتخار می کنیم و این اقدام بیانگر عمق همبستگی مسلمانان شیعه با مسئله فلسطین است و این بر عکس چیزی است که رژیم های عربی از این قشر بزرگ اسلامی برای ملّت خود جلوه می دهند.

بیانیه آیت الله سیستانی از دروغ بودن ادعا های حکام عرب، پرده برداشت

نویسنده فلسطینی با بیان اینکه بیانیه آیت الله سیستانی از دروغ بودن ادعا های حکام عرب و دفاع دروغین رسانه ای آن ها از فلسطین و مسئله آن، پرده برداشت، تأکید کرد: عراقی ها بار ها از ملت فلسطین حمایت کرده و این مسئله جدیدی نیست، امّا موضع گیری های منفی دولت ها عربی در این خصوص شرم آور است.

اقدام آیت الله سیستانی در حفظ جان مسلمانان، بر همگی پنهان نیست

السلامی ادامه داد: اقدام آیت الله سیستانی در حفظ جان مسلمانان و نابودی تروریست ها و ایستادگی ایشان در برابر طرح صهیونیستی آمریکایی برای استعمار منطقه از طریق تروریسم، بر همگی پنهان نیست؛ بر این اساس ما به ملت عراق به خاطر داشتن همچنین رهبر حکیم که در صبر، علم و رفتار قدرتمند است، غبطه می خوریم.

حشد الشعبی مایه امنیت منطقه است

وی با اشاره به اینکه گمان می کردیم حشد الشعبی ابزاری شیعی برای تغییر دموکراسی در منطقه و عراق است، گفت: اکنون این مسئله برای ما آشکار شده که حشد الشعبی سوپاپ اطمینان و مایه امنیت منطقه و مانع انتشار ویروس کشنده موسوم به داعش است.

تمامی اقشار و طایفه های عراق، از این مرجعیت فرزانه تبعیت کنند

این نویسنده فلسطینی در پایان بیان داشت: شایسته است که تمامی اقشار و طایفه های عراق، از این مرجعیت فرزانه تبعیت کرده و حشد الشعبی را حفظ کنند؛ چراکه حشد الشعبی می تواند با موضع گیری های انسانی خود سرور منطقه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha