جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
همدان

حوزه / ششمین یادواره شهدای دانش‌آموز استان همدان به همت کانون نخبگان آفتابگردان و هیئت رهروان حضرت قاسم (ع) به مدت دو شب در مسجد جامع همدان با محوریت شهید «حسین رنجه» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ششمین یادواره شهدای دانش‌آموز استان همدان به همت کانون نخبگان آفتابگردان و هیئت رهروان حضرت قاسم (ع) به مدت دو شب در مسجد جامع همدان برگزار خواهد شد.

این یادواره در روزهای پنجشنبه و جمعه، ششم و هفتم بهمن ماه در مسجد جامع شهر همدان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان و حجت الاسلام مهدی دیانی و مداحی مجتبی روشن روان برگزار می‌شود.

گفتنی است یادواره شهدای دانش‌آموز هر سال با محوریت یک شهید نوجوان برگزار می‌شود که امسال با محوریت شهید «حسین رنجه» این مراسم انجام خواهد شد.

تاکنون یادواره شهدای دانش‌آموز در همدان با یاد شهدایی همچون حسین سپهر، شهید علی رشیدی، شهیدان مسعود و هاشم رستمی، شهید نبی‌الله بهرامی، شهید مجید بادامی، شهید محمود وهابی و علی اصغر سماوات برگزار شده است.

شهید حسین رنجه چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۷ در همدان متولد شد و سرانجام در ۴ دی ماه سال ۱۳۶۵ زمانی که دانش‌آموز مدرسه امام خمینی(ره) همدان بود در مقابله با ارتش بعث عراق در عملیات کربلای چهار به شهادت رسید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha