جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سپاه پاسداران

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‎‌های علمیه خواهران و جامعة الزهرا(س) در بیانیه ای مشترک اقدام پارلمان اروپا جهت تروریستی اعلام کردن سپاه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه‎‌های خواهران و جامعه الزهرا(س) که در محکومیت اقدام پارلمان اروپا جهت تروریستی اعلام کردن سپاه صادر شد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«أَمْ یُرِیدُونَ کَیْدًا فَالَّذِینَ کَفَرُوا هُمُ الْمَکِیدُونَ» (سوره طور/۴۲)

بار دیگر توطئه شیطانی و خصمانه دشمنان نظام و انقلاب برابر دیدگان ملل دنیا مجسم شد؛ اقدام اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از عداوت، کینه توزی و همچنین محاسبات کور دشمنان در یک حرکت نابخردانه پرده برداشت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ نهاد مردم پایه و استوار بر شالوده تفکر و اندیشه ظلم ستیز اسلام، با تمام توان خویش با فرماندهی سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان و مدافعان دلیرش با اقتدار، با پدیده تروریستی دست پرورده آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی به مبارزه پرداخت و داعش را از منطقه ریشه کن نمود و البته همین فداکاری ها امنیت کشور عزیزمان ایران، منطقه و جهان را محقق ساخته است.

این کوه استوار و پولادین در مقابل تهاجم دشمن، قاطعانه و مقتدرانه ایستاده و همچنان راه پیروزی و سربلندی عزتمندانه خویش را ادامه می‌دهد. خداوند پشتیبان حقیقی پاسداران مجاهد و بصیر است و ملت ما حمایت و همراهی با این نهاد انقلابی را سرلوحه کار خود قرار داده است و به پشتیبانی از آن افتخار می‌کند.

بدون تردید پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و ریاکارانه گروه‌های تروریستی ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

به یاری خداوند و تاییدات الهی و توجهات خاصه حضرت ولی عصر -عجل الله تعالی فرجه الشریف- پاسداران اسلام و انقلاب چون همیشه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب -ادام الله ظله- مقتدرانه عمل خواهند کرد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام الله علیها ضمن تقدیر از دلاوری‌های مومنانه و اقدامات مجاهدانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه ملی و فراملی، اقدام پارلمان اروپا در پیشنهاد قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اروپا را قویا محکوم نموده و این اقدام را موجب بی اعتباری فهرست خودساخته آنان و رویگردانی بیش از پیش مردم مبارز و سربلند ایران از دولت های اروپایی می داند و از مسئولان کشور و همه آنان که در مجامع بین المللی تأثیرگذارند، می خواهد تا به اتحادیه اروپا برای هرگونه اقدامات تحریک آمیز که عواقب زیانبار بیشتری را متوجه آنان می سازد، هشدار داده و مقابله کنند.

مجتبی فاضل

مدیر حوزه های علمیه خواهران

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha