جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه قشم

حوزه/ امام جمعه شهرستان قشم گفت: صهیونیست ها بدانند که ما از وجود لانه های جاسوسی آنها با خبر هستیم و وعده الهی برای استقرار عدل در جهان حتمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه های نماز جمعه این هفته در قشم اظهارداشت: در روز میلاد مبارک صاحب الزمان (عج) باید به گونه ای اعمال خود را انجام دهیم که محبوب حضرت شویم؛ ایمان قوی و عمل صالح دو کلید و دو راهکار بزرگ برای ارتباط با آن حضرت است ما باید همواره به یاد امام زمان باشیم.

وی افزود: وعده الهی برای استقرار عدل در جهان حتمی است، این وعده امید ما را زنده نگه می‌دارد؛ انتظار فرج منجی امید ما را زیاد می کند.

امام جمعه قشم بیان کرد: این هفته به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نام گذاری شده است، لذا باید خسته نباشید و خداقوت به این سربازان جان بر کف راه حق بگویم؛ برای ایجاد امنیت علاوه‌بر پیچیدگی و اشراف اطلاعاتی باید با مردم نیز هماهنگ بود که بحمدالله سربازان گمنام امام زمان به خوبی در قلب مردم جای گرفته اند.

وی ادامه داد: برای داشتن امنیت هزینه های گزافی با جان و خون جوانان این مرز و بوم داده شده است و ما باید قدر این موهبت را بدانیم.

حجت الاسلام حاجبی ادامه داد: در اتفاق اخیر که نیرو های عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لانه جاسوسی صهیونیست ها در اربیل عراق حمله کردند، علاوه بر اشراف اطلاعاتی، پیامی برای صهیونیست ها داشت که بدانند ما لانه های جاسوسی و جاسوس خانه های شما را می‌شناسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما با کمک به یکدیگر و راهنمایی هم می‌توانیم از یاران با وفای صاحب الزمان(عج) باشیم و در راه خدمت به خلق الله قدم برداریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha