سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام مهدی عرب پور

حوزه/ امام جمعه موقت کرمان با اشاره به وجود منابع غنی الهی و نیز ظرفیت‌های کشاورزی و معادن استان، گفت: وضعیت و حال مردم بویژه در جنوب استان خوب نیست و مسئولان چه آنان که تثبیت و چه کسانی که منصوب شده‌اند به حال مردم بیشتر رسیدگی کنند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب‌پور ، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان با اشاره به ضرورت تأمین کمک‌های مومنانه به فقرا در آستانه سال نو، و وجود منابع غنی الهی و نیز ظرفیت‌های کشاورزی و معادن استان، اظهار داشت: وضعیت و حال مردم بویژه در جنوب استان خوب نیست و مسئولان چه آنان که تثبیت و چه کسانی که منصوب شده‌اند به حال مردم بیشتر رسیدگی کنند.

وی افزود: پس از ۲ سال شرایط کرونایی و تعطیلی جشن‌های نیمه شعبان، امسال آنگونه که در شأن شهر کرمان بود، آیین‌ها انجام نشد، بنابراین مسئولان امر در تزئینات شهری لازم است توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه موقت کرمان با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) و قدردانی از خدمات وزارت اطلاعات، یادآور شد: فعالیت‌های این وزارت در سطح بین المللی، منطقه و کشور بر کسی پوشیده نیست و امنیت امروز کشور به نتیجه برخورد این نهاد با باندهای مافیایی، ضدامنیتی، جاسوسی و دستگیری و متلاشی کردن این باندها است.

حجت الاسلام عرب‌پور در ادامه با اشاره به گردن زدن ۸۱ نفر در عربستان سعودی، آن را حادثه‌ای تأسف‌بار خواند و افزود: حدود نیمی از این افراد از شیعیان مخلص و جوانان فداکار عربستانی بودند و ما این عمل جنایتکارانه را محکوم می‌کنیم.

وی تاکید کرد: جای تأسف است که در دنیای مدعی دمکراسی و حقوق بشر، صدایی بیرون نیامد و این جنایت را محکوم نکردند.

حجت الاسلام عرب‌پور با قدردانی از اقدام شجاعانه سپاه در موشک باران مرکز جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی در اربیل عراق، واکنش مقامات عراقی در این باره را تأسف‌برانگیز خواند و گفت: واکنش مسئولان عراقی در حالی است که آسمان کشورشان در اختیار پهپادهای آمریکایی است و از همین آسمان، سردار عزیز ما را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha