جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: به پاس قدردانی از مردم، انتظار می رود دولتمردان جمهوری اسلامی ایران نیز وضعیت اقتصادی و معیشتی آن‌ها را متحول کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان(عج) اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ مردم ایران فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشتند و به رغم همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان و وجود کرونا، مردم ایران اسلامی همانند همیشه پشت انقلاب و رهبری ایستادند و در انتخابات ۲۸ خرداد با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای، نشان دادند که سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند.

امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: به پاس قدردانی از این مردم، انتظار می رود دولتمردان جمهوری اسلامی ایران نیز وضعیت اقتصادی و معیشتی آن‌ها را متحول کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: اگر می‌خواهیم تحول اقتصادی همراه با جهش در لرستان رخ دهد باید به مطالبات به حق مردم در حوزه آب، تکمیل سدهای استان به خصوص سدهای بختیاری و معشوره و همچنین اتصال شبکه‌های آبیاری از سدها به اراضی دیم کشاورزی، ایجاد صنایع تبدیلی و تخصیص اعتبار از سوی بانک‌ها، در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین به تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر قریب بیست هزار میلیارد تومان سرمایه راکد در استان وجود دارد که می‌تواند جوانان بیکار لرستان را مشغول کار کند.

حجت الاسلام والمسلیمن شاهرخی یادآور شد: از مسئولان و به خصوص دستگاه قضایی انتظار داریم در این زمینه، کار کارشناسی جدی انجام دهند تا این کارخانجات به چرخه تولید بازگردند.

وی افزود: اختصاص بودجه برای کارهای سخت افزاری و نرم افزاری فرهنگی در مصلاها، مساجد و اتحادیه‌های قرآنی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان از دیگر موضوعاتی است در سال جدید نیازمند برنامه ریزی برای آن هستیم.

وی همچنین به انتصابات اخیر در استان اشاره کرد و گفت: وزرا و استانداران به سرعت در انتصاب افراد خلاق، انقلابی و دلسوز مردم اقدام کنند تا هم شایعات کمتر شود و هم افرادی انتخاب شوند که برای حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

امام جمعه خرم آباد به مشکلات مرکز لرستان در حوزه نامناسب بودن آسفالت خیابان‌ها، کوچه‌ها، کمبود فضای سبز و پرداخت نشدن مطالبات کارگران شهرداری خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: مسئولان شهرداری با همکاری دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان استان لازم است برای تغییر و تحول خرم آباد به عنوان مرکز استان بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه خرم آباد با تبریک فرارسیدن عید نوروز، اظهار داشت: دید و بازدید از بزرگترها و دستگیری از نیازمندان یکی از آداب این ایام است، اما لازم است این آئین با رعایت صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha