یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: در دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با امام خامنه ای به عینه در کلام رهبری هویدا بود که ایشان دغدغه معیشت مردم را دارند، لذا همه باید با تأسی از منویات رهبری برای حل این مشکلات کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج ضمن تبریک نیمه شعبان و اعیاد این ماه مبارک، اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) بدون هیچ نام و نشانی در کردستان در حال انجام خدمت و حفاظت از امنیت مردم و این استان هستند که این موضوع جای تقدیر و سپاس دارد.

امام جمعه سنندج افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در راه انجام وظیفه خود شب و روز ندارند و تاکنون مانع از بسیاری توطئه های دشمنان این انقلاب و نظام اسلامی شده اند که این یک عطیه الهی است.

این عالم اهل سنت اظهار کرد: امروز دشمن اسیر بصیرت و آگاهی ملت ایران شده اند و دست به هر کاری می زنند که وحدت و انسجام در این کشور از بین برود ولی تاکنون هر کاری کرده اند به در بسته خورده اند.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با امام خامنه ای به عینه در کلام رهبری هویدا بود که ایشان دغدغه معیشت ملت و مردم را دارند، لذا همه باید با تاسی از منویات رهبری برای حل این مشکلات کوشا باشیم.

امام جمعه سنندج گفت: در آستانه سال جدید قرار داریم، امیدواریم که سال پیش رو برای ملت و نظام ما سالی پر از پیروزی و موفقیت باشد، امیدواریم سال آینده ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha