پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر / اجتماع عظیم عزاداران نبوی در همدان

حوزه / امام جمعه ملایر گفت: امروز قدردان نیروی انتظامی هستیم که با تمام وجود در میدان حضور دارد و زخم را به تن خود خرید تا به ملت زخم نخورد و امنیت کشور تامین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر، ظهر امروز در اجتماع بزرگ عزاداران نبوی در همدان، با تسلیت به مناسبت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: تمام مصیبت‌هایی که بر اسلام وارد شد، پس از رحلت پیامبر(ص) و در سقیفه بنی‌ساعده به وجود آمد.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام، همیشه نسبت به آینده مسلمانان نگران بودند، گفت: بارها پیامبر(ص) می‌فرمودند که مراقب فتنه‌ها باشید و نسبت به آن هشدار می‌دادند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، یادآور شد: امروز شاهد هستیم که به اغتشاشگران وعده اقامت کشورهای خارجی را می‌دهند و به آن‌ها اینطور القاء می‌کنند که غرب گل و بلبل است، در حالی که آنها نمی‌دانند واقعیت در غرب از چه قرار است و این وعده‌ها به علت دشمنی استکبار با مردم و کشور ما است.

وی افزود: لازم است تا با حرکت در مسیر جهاد تبیین و روشنگری واقعیت‌ها، جوانان و نوجوانان را از واقعیت آگاه کنیم تا فریب دشمن را نخورند.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه اهل بیت(ع) یاریگر کشور و مردم هستند، مطرح کرد: امروز باید زمینه بازگشت جوانان به دامن دین و قرآن را فراهم کرد و به این فرزندان خود بگوییم که سعادت بشریت در گرو اطاعت از قرآن و دین خداست.

وی با اشاره به اینکه برای کوتاه کردن دست طاغوتیان و چپاولگران از این کشور خون‌های بسیاری ریخته شده است، خاطر نشان کرد: دشمنان این مرز و بوم و اسلام با وجود آنکه خود بارها حقوق بشر را زیر پا می‌گذارند، اما امروز دم از حقوق بشر می‌زنند.

امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: امروز زمان آن است که غرب و استکبار به این پرسش پاسخ دهند که چرا هیچ کس به خاطر زنانی که در آمریکا با گلوله پلیس کشته می‌شوند، اعتراض نمی‌کند و یا آنکه منافقینی که دستان آن‌ها به خون هزاران نفر از مردم بی‌گناه آلوده است، چطور به خود اجازه اظهار نظر و حمایت از مردم ایران را می‌دهند؟

وی با اشاره به جنایت اخیر اغتشاشگران نسبت به یک دختر جوان در همدان، گفت: بانویی به نام نرگس ربیعی در اغتشاشات اخیر همدان بینایی خود را از دست داده است، مگر او زن نیست یا ایرانی نیست که امروز مدافعان زنان برای او پیام نمی‌دهند.

حجت الاسلام برقراری تصریح کرد: اگر خانم امینی دانشمندی بود که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بود، آیا باز هم سلبریتی‌هایی که نان به نرخ روز خور هستند اعتراض می‌کردند و برای او اشک می‌ریختند؟

وی با بیان اینکه یک نفر ۳۰ میلیارد تومان پول به خاطر برنامه از صداوسیما بگیرد و بعد بگوید که برنامه من را پخش نکنید، مشخص است که دنبال چیست، مطرح کرد: سبلریتی‌هایی که مردم را به اغتشاش دعوت می‌کنند باید محاکمه شوند و خسارت‌ها به بیت المال و بخش خصوصی جبران شود.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه عزت امروز کشور در سایه‌سار پرچم جمهوری اسلامی است، خاطر نشان کرد: امروز قدردان نیروی انتظامی هستیم که با تمام وجود در میدان حضور دارد و زخم را به تن خود خرید تا به ملت زخم نخورد و امنیت کشور تامین شود.

وی با اشاره به اقدام اخیر سپاه در منطقه غرب کشور، یادآور شد: لازم است تا از سپاه پاسداران که مقر عناصر ضد انقلاب را مورد هدف قرار دادند تقدیر کنیم.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha