جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر| تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سید عباس فاطمیه در ارومیه

حوزه / امام جمعه ارومیه گفت: قوه قضائیه، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و تمامی کسانی که برای حفظ امنیت تلاش می‌کنند و نقش دارند، باید با تمام قدرت و قوت با اغتشاشگران برخورد کنند و کوچکترین اغماض و تخفیفی برای آنان جایز نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در آیین تشییع شهید مدافع امنیت، بسیجی سید عباس فاطمیه ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: این روز برای همه مسلمین روز عزا و مصیبت است و این مصیبت عظمی، امروز به مصیبت شهادت فرزند عزیزمان سید عباس فاطمیه که با تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خون خود را در راه اسلام فدا کرد، اضافه شد.

وی ادامه داد: دیروز حقیر شخصا در منزل این شهید بزرگوار که از سلاله پاک اهل بیت عصمت و طهارت بود، حاضر شدم و حقیقتا متاثر از احوال خانواده این شهید گشتم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: این شهید والامقام و سرافراز که هیچ گونه سمت اداری در این کشور نداشت و مشغول به شغل شریف کشاورزی بود، تنها به عنوان یک بسیجی برای تأمین امنیت و دفاع از انقلاب جان خود را تقدیم کرد و ما امروز به این افتخار می‌کنیم که انقلاب ما را مستضعفین پا برجا و محکم نگه داشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به جریانات اخیر، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران روز به روز، قله‌های موفقیت را فتح می‌کند و به عزت خود می‌افزاید و مستکبرین چشم دیدن این اتفاقات‌ها را ندارند.

وی افزود: موفقیت در اجلاس شانگهای، حضور مقتدرانه رییس جمهور در سازمان ملل و نشان دادن عکس سردار دل‌ها و معرفی رییس جمهور وقت آمریکا به عنوان عامل شهادت ایشان و همچنین وحدت و صمیمیت اقوام و مذاهب در کشور از جمله دیگر موفقیت‌هایی بود که دشمنان را خشمگین کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این موارد برای دشمنان غیرقابل تحمل بود، آنان برخی ایادی خود را به بهانه فوت یک بانو تحریک و این آشوب‌ها را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایجاد کردند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: گروهک‌های معلوم الحالی نظیر منافقان، حزب کومله و دمکرات پشتیبان آشوبگران شده‌اند که همه این اقدامات مردود و غیرقابل قبول است.

وی با اشاره به جنایات منافقان و احزاب کومله و دمکرات بویژه در آذربایجان‌غربی یادآور شد: تکه تکه کردن مردم، ذبح پاسداران انقلاب و ترورهای مختلف از جمله این جنایت هاست که محال است از یاد مردم ما برود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار داشت: آتش زدن مساجد، قرآن، اموال عمومی، تعرض به حجاب بانوان و غیره نشانه‌هایی بر این بود که اغتشاش‌گران مخالف نظام و اسلام‌اند و فوت یک خانم بهانه است.

امام جمعه ارومیه گفت: در دین اسلام و همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران، بارها این فتنه‌ها تکرار شده ولی مردم بصیر و انقلابی به میدان آمده و فتنه گران را زیر پاهای خود له کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: مردم بصیر ارومیه مایه افتخار و مباهات‌اند و آنگونه که در هشت سال دفاع مقدس، ۹ دی و بقیه مواقع حساس پشت نظام و انقلاب ایستادند، اکنون نیز به میدان آمده و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌کنند و با حمایت خود از انقلاب اسلامی، مشت محکمی بر دهان استکبار و اغتشاشگران زدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: قوه قضائیه، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و تمامی کسانی که برای حفظ امنیت تلاش می‌کنند و نقش دارند، باید با تمام قدرت و قوت با اغتشاشگران برخورد کنند و کوچکترین اغماض و تخفیفی برای آنان جایز نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha