جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آذرغربی

حوزه / استاندار آذربایجان غربی گفت: حضور غیرتمندانه شهید فاطمیه در صحنه دفاع از امنیت، نماد زمان‌شناسی، ولایت‌مداری و میهن‌دوستی این شهید بوده و امنیت ایران اسلامی و ملت شریف ایران، مرهون مجاهدت و خون هزاران شهید همچون، شهید فاطمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، استاندار آذربایجان غربی در پی شهادت شهید عباس فاطمیه در اغتشاشات اخیر پیامی به شرح زیر صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت برادر بسیجی عباس فاطمیه به دست عناصر اغتشاشگر و ضد انقلاب موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

حضور غیرتمندانه شهید فاطمیه در صحنه دفاع از امنیت، نماد زمان‌شناسی، ولایت‌مداری و میهن‌دوستی این شهید بوده و امنیت ایران اسلامی و ملت شریف ایران، مرهون مجاهدت و خون هزاران شهید همچون، شهید فاطمیه است.

به طور قطع دشمنان ایران اسلامی با چنین اقدامات تروریستی به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت، چرا که امت رسول الله با توکل بر خدا و در سایه تلاش و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند.

از صمیم قلب قدر این امنیت و همه مدافعان و مجاهدان این عرصه را می‌دانیم و شهادت مظلومانه بسیجی دلاور عباس فاطمیه، را به خانواده محترم شهید و مردم ولایتمدار آذربایجان غربی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha