چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی شهادت بسیجی سرافراز شهید سید عباس فاطمیه در اغتشاشات اخیر در پیامی گفت: دشمنان اسلام و نظام مقدس اسلامی بدانند که توهم‌های خام خود را به گور خواهند برد و خون پاک شهدا، آن‌ها را رسوا و رسواتر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی شهادت شهید عباس فاطمیه در اغتشاشات اخیر پیامی به شرح زیر صادر کرد.
در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أموات بل أحیاء عند ربهم یرزقون (آل عمران/١۶٩)

شهیدان زنده‌اند و در نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند، آن‌ها را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده نپندارید.

خوشا بحال تمامی شهدا علی الخصوص، بسیجی سرافراز شهید سید عباس فاطمیه که در راه دفاع از اسلام و قرآن جان خود را تقدیم کرد، خبر شهادت ایشان دل‌های آکنده از حزن و شور انقلابی ما را داغدار کرد و اینجانب به حال این شهید بزرگوار غبطه می‌خورم.

دشمنان اسلام و نظام مقدس اسلامی بدانند که توهم‌های خام خود را به گور خواهند برد و خون پاک شهدا، آن‌ها را رسوا و رسواتر خواهد کرد.

این انقلاب و نظام به برکت خون شهدا، سربلند و سرافراز در مقابل استکبار جهانی و دشمنان قد برافراشته است و همه ما مدیون شهدا هستیم.

شهادت مجاهدِ مدافع امنیت بسیجی سرافراز شهید سید عباس فاطمیه را خدمت مردم شهید پرور ارومیه، مجاهدین امنیت، بسیجیان جان بر کف و مخصوصا محضر خانواده این شهید سعید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

خداوند ما را قدردان شهدا قرار دهد.

سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه
سوم مهرماه ۱۴۰۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha