سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
برگزاری تجمع هیأت‌های مذهبی و مردم قم در محکومیت آشوب‌های اخیر

حوزه/ اجتماع بزرگ مردم و هیئت های مذهبی شهر مقدس قم در محکومیت اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلام با سردادن شعار در حمایت از ولایت فقیه، مقدسات اسلامی و نیروی انتظامی و همچنین شعار در محکومیت اغتشاش و آشوب و شعار علیه استکبار جهانی و مزدوران داخلی و خارجی آنان همراه بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، اجتماع بزرگ مردم و هیئت های مذهبی شهر مقدس قم در محکومیت اهانت به قرآن کریم و مقدسات همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه و آله در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

این اجتماع بزرگ با حضور پرشمار مردم قم و هیأت های مذهبی از ساعت ۹ صبح در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت آغاز شد و در ادامه از حرم مطهر به سمت حسینیه امام خمینی و دفتر مقام معظم رهبری در قم واقع در خیابان صفائیه حرکت کردند.

تجمع بزرگ هیئت های مذهبی قم در حرم مطهر بانوی کرامت با مداحی علی مالکی نژاد و عزاداری برای پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله و امام حسن مجتبی علیه السلام همراه بود.

سردادن شعار در حمایت از ولایت فقیه، مقدسات اسلامی و نیروی انتظامی و همچنین شعار در محکومیت اغتشاش و آشوب در شهرهای مختلف و شعار علیه استکبار جهانی و مزدوران داخلی و خارجی آنان از جمله برنامه های این تجمع بزرگ در شهر مقدس قم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha