جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دشمنان این ملت هم بعد بیش از ۴ دهه به این باور رسیده‌اند که اگر این ملت ادامه دهنده راهی باشد که انتخاب کرده و در آن قرار گرفته، شاهد پیروزی خود و نابودی دشمنان خیره سر جهانی خواهد بود، از اینرو این دشمنان دون از ملت استوار ایران می‌هراسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت محمد(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در مصلای رشت در جمع سوگواران اظهار داشت: امروز استکبار و ایادی آنان سراسر وجودشان مملو از رعب و هراس از مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی است و دشمن از رویش جوانان ایران اسلامی به شدت می‌هراسد.

وی افزود: معرفت و بصیرت دو بال مهم تاریخ اسلام است که مسلمانان با این دو بال ارزشمند به دفاع از قرآن و سنت پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) می‌پردازند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سرود "سلام فرمانده"، عنوان کرد: این سرود ماندگار هزاران نوجوان را در مسیر انقلاب آورد و دختران و پسران اخلاق مدار، مجاهد و پاک صفت را وارد میدان کرد.

امام جمعه رشت تصریح کرد: یکی از عواملی که موجب بصیر شدن انسان می‌شود، پرهیز از خوردن مال حرام است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی افزود: دشمنان ایران اسلامی بدانند که انقلاب اسلامی ایران به سوی نیم قرن خود می‌رود و هر روز ریشه‌های آن مستحکم‌تر و نسل‌های جدید به آن گرایش بیشتر یافته و بدان می‌پیوندند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به جریانات اخیر افزود: این جریانات و حوادث چیزی جز صلابت، شجاعت و حمایت برای مردم ما ندارد، ضمن اینکه جوانان بیش از پیش به حجاب گرایش پیدا می‌کنند.

وی اظهار داشت: مردم ما جانشان را سپر همه بلایایی می‌کنند که متوجه آیین و کتاب آسمانی و پیامبر اسلام محمد مصطفی(ص) شود و ملت مسلمان ایران یکپارچه اعم از دختران و پسران، جوانان و نوجوانان ما در خدمت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) جانفشانی می‌کنند.

امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه دشمنان ایران حقیقت انقلاب اسلامی، سیر تکاملی آن و مردم را شناخته‌اند، بیان داشت: اینکه ملت ایران با ایمان و رفتار الهی، قلب ملت‌ها را فتح کرده‌اند برای دشمنان قابل قبول نیست.

وی بیان داشت: اینکه دشمنان ایران اسلامی گاهی اوقات در داخل ترقه پراکنی کرده و چهار نفر نادان بزدل را تحریک می‌کنند، راه به جایی نمی‌برند و این ملت هدف و رهبران آنها را می‌شناسد و اختلالگران را سر جای خود می‌نشانند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی افزود: دشمنان این ملت هم بعد بیش از ۴ دهه به این باور رسیده‌اند که اگر این ملت ادامه دهنده راهی باشد که انتخاب کرده و در آن قرار گرفته، شاهد پیروزی خود و نابودی دشمنان خیره سر جهانی خواهد بود، از اینرو این دشمنان دون از ملت استوار ایران می‌هراسند.

وی با بیان اینکه بصیرت انسان را متوجه بحران‌ها کرده و ضمن تفسیر قدرت بحران، ایستادگی در برابر بحران آفرینان را موجب می‌شود، ادامه داد: معرفت و بصیرت، ۲ بالی است که مردم را در طول تاریخ اسلام در دفاع از احکام نورانی یاری کرده و می‌کند.

در این مراسم جمعیت حاضر به در رثای درگذشت جانسوز پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) عزاداری و سینه زنی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha