یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ همایش گرامیداشت هفته وحدت در مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: دشمن تلاش دارد مسلمانان را انسان‌های شهوت‌پرست، کم عقل، خشن و تروریست نشان دهد و سال‌ها آمریکا در این باره و اسلام هراسی به ساخت فیلم و مستند روی آورده است و از آن طریق کسب درآمد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، شب گذشته در مراسم جشن هفته وحدت که در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: نظامی گنجوی در مورد پیامبر شعری دارد که مفهوم آن این است، پیامبر از آن جهت امی می‌باشد که مقصود الهی است.

وی با بیان اینکه امروز اسلام هراسی در آمریکا و غرب تبدیل به یک صنعت پر درآمد تبدیل شده است، افزود: دشمن تلاش دارد مسلمانان را انسان‌های شهوت‌پرست، کم عقل، خشن و تروریست نشان دهد و سال‌ها آمریکا در این باره و اسلام هراسی به ساخت فیلم و مستند روی آورده است و از آن طریق کسب درآمد می‌کند.

وی تصریح کرد: این اتفاقات در صورتی رخ داده که غرب در ۲۰۰ سال گذشته با راه اندازی ۱۳ جنگ در دنیا از جمله جنگ‌های جهانی و صلیبی بیش از ۷۵ میلیون انسان بی‌گناه را قتل عام کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: برای دشمن تفاوتی بین شیعه و سنی وجود ندارد و هر گروهی که در جهت منافع غرب نباشد، آن را دشمن می‌داند.

وی تصریح کرد: نگاه غربی‌ها به واسطه اسلام هراسی دچار تحریف شده و برخی از این مطالب در سایت ره‌یافت که خاطرات تازه مسلمان شده‌ها را منتشر می‌کند، بیان شده است.

وی افزود: گفتمان ضد اسلام اجازه نمی‌دهد انسان‌ها آزادانه به سراغ اسلام و قرآن بروند و امپراطوری رسانه‌ای غرب شبانه روز علیه اسلام برنامه تولید می‌کند تا جایی که در مناظرات انتخاباتی کلینتون و ترامپ، ترامپ اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌داد آمریکا خودش دست به ساخت داعش برای از بین بردن اعتقادات و سرزمین مسلمانان زده است.

حجت الاسلام امامی گفت: غرب برای اینکه بتواند به استعمار خود ادامه دهد نیاز به دشمن سازی و بیگانه سازی دارد و لذا زمانی کمونیست‌ها را دشمنان خود می‌دانستند و امروز مسلمانان را عامل نگرانی خود معرفی می‌کنند تا توجیهی برای قتل عام مسلمانان در سراسر دنیا باشد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها اسلام را به گونه‌ای معرفی کرده‌اند که گویا اسلام و مسلمانان می‌خواهند سرزمین آن‌ها را از دست‌شان بگیرند و بر آن‌ها حکومت کنند و لذا در همین راستا یکی از کشیش‌های افراطی در آمریکا در برابر این برنامه‌های از پیش طراحی شده، گفته است که تنها راه مقابله با اسلام، سوزاندن قرآن کریم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: آمریکا به تمام کشورهای مورد هدف خود حمله کرد، جنگ راه انداخت و یا آن را به استعمار خود در آورد و تنها کشوری که نتوانست بر آن چیره شود جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین نظریه پردازهایشان صراحتا اعلام کردند که باید با انقلاب اسلامی با جنگ هیبریدی و رسانه‌ای مقابله کرد و لذا شاهد هستیم که در امپراطوری رسانه‌ای خود ساعت‌ها ضد انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی برنامه تولید می‌کنند.

وی تصریح کرد: ساخت بازی‌های موبایلی شورش محور یکی از طرح‌های دشمن برای جوانان ایرانی بود که از سال‌ها قبل راه اندازی کردند و در آن خشونت را به جوانان اعم از آتش زدن ماشین و منزل آموزش می‌دهند و در مجموع دشمن برای از بین بردن اعتقادات اسلامی، رسانه را مدیریت می‌کند.

حجت الاسلام امامی اغتشاش و نافرمانی مدنی را یکی دیگر از برنامه‌های دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: کتابی را "جین شات" برای آموزش راه‌های نافرمانی مدنی تالیف کرده که بخشی از آن کتاب در سال ۸۸ در ستاد یکی از سران فتنه چاپ و تکثیر می‌شد و این نشان می‌دهد دشمن از بیست سال قبل برای ایجاد نافرمانی‌های مدنی و اغتشاش در ایران برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha