دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / آغاز دوره میثاق طلبگی در همدان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) با تأکید بر اینکه داستان حجاب بهانه‌ای است برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: دشمن از هر بهانه‌ای برای ضربه زدن و رسیدن به نقشه‌های شوم خود استفاده می‌کند. 

حجت الاسلام علی اصغر زارعی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به فتنه اخیر اغتشاشگران در کشور، اظهار داشت: اگر بخواهیم به ریشه فتنه بپردازیم باید به دشمنی شیطان با جبهه حق و قسم شیطان برای از راه به در کردن فرزندان آدم اشاره کرد و لذا این دشمنی‌ها نیز در ادامه همین مسیر است.

وی افزود: همان طور که نمرود در برابر ابراهیم(ع)، فرعون در برابر عیسی(ع)، ابوسفیان در مقابل پیامبر اکرم(ص) و معاویه و یزید در برابر حضرت علی(ع) و سیدالشهدا(ع) ایستادند، امروز نیز شاهد هستیم که تقابل جبهه حق و باطل ادامه دارد، تقابلی که تا روز قیامت و تا ظهور حضرت حجت(عج) ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه در دنیا امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری، سردمدار جبهه حق و سردمدار جبهه باطل آمریکا و استکبار جهانی و صهیونیست است، خاطر نشان کرد: جبهه باطل تا آنجا که بتواند به این دشمنی ادامه خواهد داد، بنابراین برای آنکه جامعه در این فتنه‌ها دچار مشکل نشود، لازم است تا بصیرت خود را بالا ببرد.

وی با تأکید بر اینکه داستان حجاب بهانه‌ای است برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: دشمن از هر بهانه‌ای برای ضربه زدن و رسیدن به نقشه‌های شوم خود استفاده می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) با اشاره به اینکه در رابطه با نقش خواص در ایام فتنه دو دیدگاه مطرح است، یادآور شد: در ایام فتنه عده‌ای با دشمنان هم صدا هستند و عده‌ای دیگر کسانی هستند که تحلیل درستی از مسائل ندارند.

وی تصریح کرد: شرایط دسته اول مشخص است، اما در دسته دوم افرادی حضور دارند که می‌خواهند از بستر این اعتراضات برای رسیدن به مطالبات و مقاصد خود استفاده کنند و نه قصد براندازی حکومت را دارند و نه می‌خواهند علیه انقلاب حرکتی انجام دهند.

حجت الاسلام زارعی با تأکید بر اینکه آنچه در رابطه با عملکرد خواص در ایام فتنه مهم است، عمل به موقع آنها است، اظهار داشت: گاهی اوقات با افرادی مواجه می‌شویم که به خوبی می‌دانند داستان چیست و دشمن دارای چه اهدافی است، اما در زمانی که جامعه به آنها نیاز دارد، در میدان وارد نمی‌شوند.

وی با گلایه از اینکه در رابطه با جوانان و نوجوان غفلت کردیم، گفت: هم خواص ما و هم نهادهای فرهنگی در این کم کاری و غفلت، سهیم هستند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در این فضا بر عهده دارد، یادآور شد: با وجود آنکه آموزش و پرورش بستر و فضای مناسبی برای آشنا کردن جوانان و نوجوان با آرمان‌های انقلاب و بصیرت افزایی در جامعه را در اختیار داشت، اما متاسفانه به وقتش اقدامات لازم را انجام نداد.

وی ادامه داد: امروز با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، جهاد تبیین یک فریضه فوری است و لازم است تا در این عرصه با تمام توان فعالیت‌ها آغاز شود، اما متاسفانه آن طور که باید تا به حال اقدام خاصی صورت نگرفته است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha