دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا هاشم آبادی

حوزه/ معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز اسلامی آذربایجان غربی گفت: نظام استکباری و آمریکا به دنبال ایجاد اختلاف در بین امت اسلامی است و در این راستا به تربیت گروه‌های تکفیری نظیر داعش و جریان‌های افراطی روی آورده و جنایات خود را به دست جریان‌های تکفیری و افراطی انجام می‌دهد اما به اسم اسلام در رسانه‌های خود منعکس می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، ماموستا محمدصالح هاشم آبادی معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز اسلامی آذربایجان غربی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت هفته وحدت که در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: هدف دشمن از بین بردن اسلام است و برای رسیدن به این هدف ننگین شبانه روز تلاش می‌کند و آمریکایی که داعیه دار تمدن جهانی است، از گسترش اسلام که دین عدالت محور می‌باشد، ابراز نگرانی می‌کند.

وی افزود: قرآن و سنت پیامبر دو ابزار با ارزش و مهم امت اسلامی برای مقابله با کفار است و ما می‌توانیم با این دو ابزار دنیا را آگاه کنیم، که در این راستا امروز اروپا و غرب هم در حال حرکت به سمت اسلام هستند و لذا وعده قطعی الهی نیز همین است که امت اسلامی بر دنیا حکومت خواهند کرد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز اسلامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در اعتقاد مسلمانان، همه انبیا واجب الاحترام هستند و ما معتقدیم که امام مهدی(عج) و حضرت عیسی(ع) خواهند آمد و با دجال که امروز شیطان بزرگ آمریکا است، مبارزه خواهند کرد و این وعده الهی قطعی است و دشمن هم نمی‌تواند با تبلیغات سوء خود چهره مسلمانان و اسلام را مخدوش کند.

وی تصریح کرد: نظام استکباری و آمریکا به دنبال ایجاد اختلاف در بین امت اسلامی است و در این راستا به تربیت گروه‌های تکفیری نظیر داعش و جریان‌های افراطی روی آورده و جنایات خود را به دست جریان‌های تکفیری و افراطی انجام می‌دهد اما به اسم اسلام در رسانه‌های خود منعکس می‌کند.

ماموستا هاشم آبادی گفت: در روایتی از نبی مکرم اسلام(ص) بیان شده است که امت اسلامی در آینده جایگاه واقعی خود را پیدا خواهند کرد و دشمن محتاج آن‌ها خواهد شد و ما تحقق این وعده را می‌بینیم که کشورهای اسلامی روز به روز با بیداری خود و به پا خواستن در برابر استکبار، جایگاه خود را پیدا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه مسلمانان و در راس آن علمای اسلام این است که در جهت تعالی اسلام، قرآن و انقلاب تلاش کنیم، مطرح کرد: نظام استکباری به همه کشورهای همسایه ایران حمله کرد، اما به دلیل وجود وحدت و اتحاد امت اسلامی در ایران، نتوانسته وارد جمهوری اسلامی شود و لذا غرب از گسترش اهداف انقلاب اسلامی در هراس است و ما باید مراقب باشیم منفعت طلبی‌ها، عافیت طلبی‌ها و تفرقه ما را از رسیدن به اهداف والای اسلامی باز ندارد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز اسلامی آذربایجان غربی، روحانیت شیعه و سنی را سربازان جنگ نرم عنوان کرد و گفت: امروز روحانیت اسلام وظیفه دارند با چنگ زدن به ریسمان الهی و حفظ وحدت و برادری، نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند و هر چه علمای اسلام به هم نزدیک باشند و به حوزه‌های علمیه یکدیگر رفت و آمد داشته باشند، در برابر دشمن قدرت بیشتری برای مقابله خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه امت اسلامی باید با برنامه ریزی، نقشه‌های دشمن را خنثی کند، خاطر نشان کرد: امروز دشمن با تمسک به مسئله جنسی می‌خواهد جوانان پاک را آلوده کند و این یک حرکت خطرناکی است و می‌طلبد مسئولین و علما هوشیارتر از قبل عمل کنند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha