سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تقدیر اعضای کانون های مساجد قم از نیروی انتظامی

حوزه/ مراسم تقدیر از نیروی انتظامی با حضور فرمانده نیروی انتظامی به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم تقدیر از نیروی انتظامی، عصر امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی، نماینده دکتر امیرآبادی نماینده مردم شریف قم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان استانی، نیروهای انتظامی و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا حیدری در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: همه ما موظف هستیم از جانفشانی و اقتدار نیروی انتظامی حمایت کنیم و اجازه ندهیم دشمنان، این عزیزان را که حافظان امنیت کشور و مردم هستند مورد هجمه خود قرار دهند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: در همین راستا و به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از زحمت‌کشان نیروی انتظامی، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم اقدام به برگزاری این مراسم کرد.

مردم با بصیرت خط خود را از اغتشاش گران جدا کرده اند

سید محمود میرفیضی در حاشیه این مراسم گفت:باید در این جا تقدیر ویژه ای از مردم قم داشت که همواره زمان شناس و با بصیرت بودند.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: مردم با بصیرت خط خود را از اغتشاش گران جدا کرده اند و این جای قدردانی دارد.

میرفیضی خاطرنشان کرد: پلیس خادم مردم است و همه باید بدانند نیروی انتظامی با همه قدرت و ایثار و از خودگذشتگی در صحنه است و هر کس بخواهد باعث نا امنی مردم شود خادمین نیروی انتظامی با آنهابرخورد می کنند.

نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با توطئه استکبار و استعمار است

امیرعلی عموزاده نیز در این مراسم گفت: آمریکا از اقتدار ایران اسلامی در هراس است از این رو همواره دست به توطئه و دشمنی می زند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: آمریکا سندی به نام سند امنیت ملی دارد که این سند هر سال بازنگری می شود، آخرین باری که سند بازنگری شد گفتند اگر آمریکا نتواند فرماندهی کل دنیا را عهده دار شود از هم فرومی پاشد.

وی تصریح کرد: به این دلیل به فکر فرو رفتند و گفتند دو کشور روسیه و چین در قدرت هستند از این رو با شیطنت و مرموزی جنگی را برای روسیه و اوکراین راه انداختند و با سفر نانسی پلوسی به منطقه چین و تایوان نیز درگیر شدند.

عموزاده عنوان کرد:آنها به این نتیجه رسیدند که برخی از کشورها مانند ایران نافرمانی می کنند و باید از میدان به در شود و وقتی در طول این سالها جنگ و تحریم و تهدید اثری نداشت براساس پیش بینی رهبر انقلاب در ۱۴ خرداد که فرمودند اغتشاشگران را به میدان خواهند آورد این وضعیت را رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد:باید بدانیم برادران و عزیزان در نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با توطئه استکبار و استعمار هستند و به عنوان خادم فرهنگی دست یکایک آنها را می بوسیم و از خواهران و برادرانی که جز ما هستند و مورد غفلت واقع شدند تقاضا داریم به آغوش نظام بازگردند.

وی در پایان از تلاش های نیروی انتظامی و همچنین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم قدردانی کرد.

لازم به ذکر است این مراسم با اجرای گروه های سرود اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم وتقدیم شاخه های گل به پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha