جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کاشان

حوزه / مدیریت حوزه علمیه کاشان در واکنش به اغتشاشات اخیر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مدیریت حوزه علمیه کاشان در واکنش به اغتشاشات اخیر بیانیه‌ای را صادر کرد:

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

دشمنان لحظه‌ای در دشمنی خود تردید نکرده و هر بهانه‌ای را فرصتی برای دشمنی می‌دانند.

طراحی ضد حجاب آمریکایی آخرین سفیر آمریکا در ایران (ما بعد از جنگ ایران و عراق کار خود را با لاک ناخن شروع کردیم و امیدواریم روزی برسد که بر سر زنان ایران، حجاب نبینیم)، تجربه تاریخی از زمان آندلس (اسپانیا) نشان می‌دهد که هجمه فرهنگی، پس از جنگ نظامی و یا بدون آن، جنگ بی‌تردید دشمنان دین بوده و در این امر نه تنها کوتاهی نکرده بلکه هر بار با فتنه‌ای جدید و شکلی بدیع، وارد این میدان شده و امروز نیز جنگ نرم با فرهنگ حذف رقیب، در دستور کار است.

با توجه به تاکیدات چندین ساله رهبری معظم و امام انقلاب، راه مقابله، بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عمومی، خاصه در جهاد تبیین و تحلیل صحیح و فراگیر اتفاق خواهد افتاد.

برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در مقاطع مختلف علمی و دانشگاهی می‌تواند اهتمام به امر ولایی را به خوبی پوشش داده و بدیهی است که هر چه سطح آگاهی اجتماعی بالا رود، به همان نسبت در صد آسیب کم خواهد بود.

فرمایش امام انقلاب که فرمودند "نقاط ضعف ما، نقاط قوت دشمن خواهد بود" به خوبی تکلیف خاص متولیان فرهنگی، دینی و اجتماعی جامعه را مشخص کرده که کوتاهی در این امر، جز قوت دشمن را به دنبال نخواهد داشت.

حوادث ناهنجار و گاه و بیگاه در کشور، نشان از بهانه جویی سیستمی دشمن است که آمادگی خود را برای دامن زدن به هر توطئه‌ای ولو بسیار بی ارزش، اعلام می‌کند.

امت خداجو و آگاه و با بصیرت در راستای اوامر امام انقلاب، بصیرت طلبانه و جهاد تبیین جویانه در این مسیر به ادامه راه شهدای سر افراز اهتمام داشته و مثل همیشه سربلند از این امتحان بیرون آمده و ختم توطئه اعلام خواهد شد.

ان‌شاءالله تعالی

مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha