یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار رفیعی

حوزه / فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ملت ایران تا پای جان و تا آخرین قطره خون پای این نظام و انقلاب با اقتدار ایستاده‌اند و اجازه تعرض به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقدسات را نداده و نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در جمع مردم استان قزوین در محکومیت اهانت به مقدسات که در خیابان شهدا و با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین و استاندار برگزار شد، اظهار داشت: این شکوه وحدت بخش نشان دهنده خشم و انزجار مردم انقلابی از خباثت فتنه گران و عوامل آنهاست که واقعیت‌های جامعه اسلامی را درک نکرده‌اند.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: حمایت قاطع مردم از پلیس نشان داد، مردم با بصیرت قدر شناس حافظان نظم و امنیت هستند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام و ملت تلاش می‌کنند با ایجاد فتنه و آشوب داخلی، حرکت‌های بالنده و پیش رونده انقلاب اسلامی و موفقیت‌های اخیر سیاسی و اقتصادی در عرصه داخلی و خارجی است که ثمرات آن به زودی آشکار خواهد شد را تحت تأثیر قرار دهند، اما ملت بزرگ در کنار مدافعان امنیت کشور با خلق حماسه‌ای دیگر خط بطلان بر تمام معادلات باطل آنها کشیده‌اند.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی که در عرصه‌های مختلف دشمنی با نظام اسلامی ناکام مانده‌اند، به هر بهانه‌ای و با هر حربه‌ای برای سلب آسایش و آرامش مردم و ایجاد ناامنی و آشوب بهره می‌گیرند.

وی اظهار کرد: ملت ایران تا پای جان و تا آخرین قطره خون پای این نظام و انقلاب با اقتدار ایستاده‌اند و اجازه تعرض به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقدسات را نداده و نخواهند داد.

سردار رفیعی آتانی خاطر نشان کرد: تاریخ این سرزمین تاریخ رزم، ایثار و مقاومت است و ملت ایران در طول تاریخ چند هزار ساله خود هرگز اجازه نداده است بیگانگان در این مرز و بوم گردن فرازی کنند و ۸ سال دفاع مقدس نمونه‌ای گویا از تاریخ مقاومت ماست.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآور شد: نیات و نقشه‌های شوم فتنه‌گران هر بار بیشتر از گذشته بر ملت معلوم و آشکار شده، چرا که آنها وقیحانه به شهدا که جان خود را برای حفظ امنیت و آسایش کشور هدیه کردند، توهین کرده و به مقدسات تعرض می‌کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha