جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / نشست بصیرتی نقش روحانیت در جهاد تبیین

حوزه / مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: روحانیت و طلاب برای حضور در روستاها و شهرها جهت جهاد تبیین برنامه‌ریزی کنند، استان خوزستان همانگونه که در جنگ سخت دین خود را ادا کرد، در جنگ فتنه‌ها نیز باید بهتر بدرخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بصیرتی نقش روحانیت در جهاد تبیین، امروز با حضور شخصیت‌های حوزوی استان خوزستان در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، اظهار داشت: دشمن انقلاب اسلامی فهمیده در جنگ سخت و نیمه سخت کارش تمام شده و لذا برنامه‌ریزی‌های متعددی را انجام داده‌اند تا انقلاب اسلامی را شکست دهند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: دشمن فتنه‌های بسیاری را در دستور کار خود قرار داده‌اند و احزاب مختلف انحرافی دست به دست هم می‌دهند تا فتنه‌ای را بیافرینند.

وی خاطرنشان کرد: تقابل با ایمان ریشه‌ای، ایمانی که با گوشت و استخوان این ملت عجین شده، جز عملیات احمقانه دستاورد دیگری نداشته است.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه دشمن در تلاش است بین امت و امام فاصله بیاندازد، ادامه داد: تمام تلاش دشمن این است که مردم را نا امید کند و لذا تمام همت ما باید امیدوار کردن مردم باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به شکست‌های متوالی دشمن از نظام اسلامی و مردم همیشه در صحنه، خاطر نشان کرد: پیش بینی‌های امامین انقلاب یکی پس از دیگری در حال محقق شدن است و هر دو بزرگوار تاکید دارند که این انقلاب ماندنی است.

وی با بیان اینکه باید برای جهاد تبیین برنامه‌ریزی شود، اظهار داشت: روحانیت و طلاب برای حضور در روستاها، شهرها جهت جهاد تبیین برنامه‌ریزی کنند، استان خوزستان همانگونه که در جنگ سخت دین خود را ادا کرد، در جنگ فتنه‌ها نیز باید بهتر بدرخشد.

لازم به ذکر است که نشست بصیرتی نقش روحانیت در جهاد تبیین ویژه طلاب استان خوزستان به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون خوزستان و باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان و جمعی از مدیران فرهنگی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha