جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در تبریز همراه با محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مردم تبریز امروز در کنار عزاداری برای حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، داغدار شهادت شهید امنیت حسین اوجاقی نیز بودند و لذا امروز در تجمعی عظیم از مقابل مسجد کبود تبریز به سمت مصلای اعظم امام خمینی(ره) حرکت و مشغول عزاداری شدند.

در این اجتماع، مردم ولایتمدار تبریز که خونشان از اهانت‌ها و خشونت‌های اغتشاشگران به جوش آمده بود، با شعارهایی با صلابت، خواستار اقدام جدی مسئولان به خصوص قوه قضائیه نسبت به اغتشاشگران شدند.

راهپیمایی کنندگان ضمن عزاداری به مناسبت رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، با شعارهای ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، حمایت خود را از انقلاب، خون پاک شهیدان، حجاب و ولایت نشان دادند.

در ادامه این راهپیمایی با شکوه، مردم با شعارهای «آذربایجان جانباز خامنه ای دَن آیریلماز»، «بیز حسین مکتَبینده اَعداءَ امکان وِرمَروخ، جان وِروخ، ایمان وِرمَروخ» (ما در مکتب حسین به دشمنان امکان خودنمایی نمی‌دهیم بلکه اگر شد جان می‌دهیم ولی ایمان نمی‌دهیم) و «آذربایجان جانباز اوز رهبرین تک قویماز» (آذربایجان جانباز رهبر خود را تنها نمی‌گذارد) برای هر گونه جانفشانی و حمایت از انقلاب و آرمان‌های آن اعلام آمادگی کردند.

در این راهپیمایی علاوه بر رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس، هیاتی‌ها، روحانیت و زنان نیز حضور چشم گیری داشتند و به همراه کودکان خود در این حرکت دینی، انقلابی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha