جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اداره كل تبليغات اسلامي مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیش از ۲۰هزار مازندرانی در مشهد حضور یافتند و امسال برای اولین بار با حضور مبلغین بعثه مقام معظم رهبری، ویژه برنامه روایتگری سیره امام رضا(ع) انجام شد که با استقبال زیادی همراه بود.  

حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، اظهار داشت: در ایام شهادت امام رضا(ع)، ۳۲۰ هیئت مازندرانی در مشهد مقدس حضور پیدا خواهند کرد.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به شعائر اسلامی و آثار تربیتی و فرهنگی برنامه‌های مختلف دینی هیئات مذهبی، افزود: این هیئت‌های مذهبی ضمن برپایی اقامه عزا و برگزاری مراسم، کانون و پایگاه مهم و موثر جهاد تبیین و روشنگری در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به بیان هدف حضور در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: طبق سنوات گذشته، امسال نیز برنامه بازدید از هیئت‌های مذهبی شهرهای استان در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

وی از جمله برنامه‌های مهم این سفر را هماهنگی جهت تجمع این هیئات در صحن مضجع شریف امام رضا(ع) عنوان کرد و یادآور شد: با هماهنگی و پیگیری‌های به عمل آمده در شب شام شهادت حضرت رسول مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، تجمع هیئت‌های مذهبی استان در صحن جمهوری آستان رضوی برگزار و بخشی از آن نیز با همکاری سیمای استان مازندران و خراسان رضوی به صورت زنده پخش شد.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰هزار مازندرانی در مشهد حضور یافتند و امسال برای اولین بار با حضور مبلغین بعثه مقام معظم رهبری، ویژه برنامه روایتگری سیره امام رضا(ع) انجام شد که با استقبال زیادی همراه بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha