پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مدرسه علمیه فاطمیّه مهدی‌شهر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیّه مهدی‌شهر از افتتاح ساختمان جدید این مدرسه علمیه با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور خبر داد.

سرکار خانم خدیجه گلستانی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیّه مهدی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان اظهار داشت: ساختمان جدید این مدرسه علمیه با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور افتتاح می شود.

وی افزود: مدرسه علمیه فاطمیّه شهر مهدی‌شهر در سال ۱۳۷۸ زیر نظر مرکز مدیریت قم و با حضور آیت الله سید محمد شاهچراغی در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در طبقه فوقانی مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر با ۲ اتاق شروع به کار کرد.

گلستانی با بیان اینکه فعالیت مدرسه علمیه فاطمیّه مهدی‌شهر موقتا در سال ۱۳۸۵ بدلیل نداشتن مکان مناسب تعطیل شد، تصریح کرد: در سال ۱۳۹۲ فعالیت مجدد مدرسه علمیه فاطمیّه مهدی‌شهر با حضور در چند مدرسه استیجاری و دارالقرآن مهدی‌شهر که تا به کنون هم ادامه داشته از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه برخی از معاونتهای مدرسه از طلاب ورودی سال ۱۳۷۸ این مدرسه علمیه هستند، گفت: کلیه اساتید مدرسه علمیه فاطمیّه مهدی‌شهر از میان بانوان و دارای مدرک تحصیلی حوزوی سطح ۳ و ۴ می باشند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیّه مهدی‌شهر با بیان اینکه دانش آموختگان این مدرسه در عرصه های فرهنگی، تربیتی، آموزش و پرورش، صالحین بسیج و... فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: مجموع دانش آموختگان این مدرسه علمیه ۷۱ نفر بوده و ۵۳ طلبه مشغول به تحصیل هستند و در سال جدید نیز ۱۴ نفر از طلاب جدید الورود به منظور تحصیل در این مدرسه علمیه و فراگیری معارف و علوم دینی جذب شده اند.

وی با اشاره به افتتاحیه ساختمان جدید مدرسه علمیه فاطمیّه مهدی‌شهر گفت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور و با حضور مسئولان استانی، طلاب و روحانیون، خانواده معظم شهدا در روز چهارشنبه ۶ مهرماه در محل ساختمان جدید مدرسه علمیه فاطمیّه مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha