سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 1045773
۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
آموزش غیر حضوری

حوزه/ شرایط و ضوابط ثبت نام آموزش غیرحضوری حوزه های علمیه در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱  اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شرایط و ضوابط ثبت نام آموزش غیرحضوری حوزه های علمیه در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شده است.

بر اساس این گزارش: تکمیل سطح یک (قبولی در دروس کتبی و شفاهی پایه های ۱ تا ۶) با معدل حداقل ۱۴ در پایه۶ به صورت رسمی در مدارس تحت برنامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه و عدم استفاده از مصوبه ۱۰۸۸ (ماده ۱۰ و ۱۸)، اشتغال تمام وقت در یکی از نهاد ها یا ارگان های انقلاب اسلامی (متناسب با شئون روحانیت) و نداشتن منع آموزشی و صیانتی از شرایط ثبت نام ذکر شده است.

خاطرنشان می شود: در ثبت نام غیرحضوری اعم از انتقال از حضوری به غیرحضوری یا تمدید دوره غیر حضوری (انتقال از غیرحضوری به غیرحضوری) رعایت شرایط مذکور الزامی می باشد و ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۱.۰۶.۲۷ لغایت ۱۴۰۱.۰۷.۱۴ از طریق «سامانه نجاح ← انتقالات» امکان پذیر خواهد بود.
همچنین: با توجه به آماده نبوده سامانه، زمان انتخاب درس متعاقبا اعلان خواهد شدو ثبت نام برای متقاضیان امتحان ارتقاء معدل الزامی می‌باشد.
گفتنی است: انتخاب واحد برای دروس ارتقاء معدل باید توسط استان محل تحصیل و به صورت مدیریتی صورت پذیرد و زمانبندی های اعلام شده قابل تمدید نمی باشد.

لازم به ذکر است: درس های پایه ۱۰ و کفایه پ ۹ به صورت برون خط (آفلاین )و در قالب بسته های اسکورم بارگذاری و سایر دروس پایه ها بصورت بر خط (آنلاین) و برون خط( آفلاین) برگزار می گردد و ساعات کلاس ها متعاقباً اعلام می گردد.


نمره قبولی در هر درس ۱۲ می باشد و تغییر دوره از حضوری به غیرحضوری و بالعکس در هر سال تحصیلی، فقط یک مرتبه امکان پذیر می‌باشد.

همچنین: برنامه و محدوده امتحانات از طریق کانال ایتای آموزش غیرحضوری به آدرس https://eitaa.com/figurativehozeh اطلاع رسانی خواهد شد و اطلاع رسانی لازم به طلاب و مدارس علمیه مجری آموزش غیرحضوری توسط استان ضروریست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شبانی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    3 1
    باعرض سلام وتشکرانچه بایدمورددقت‌وتوجه قراربگیرداین است که واقعامسولینی مرفع وبیدردشرایط زندگی مردم رادستخوش افکارشومشان قراردادندودربدنه ارگان هانفوذکرده وباکارنکردن ویاسوءاستفاده ازموقعیت هامردم رابه نظام بدبین کرده و موجب اعتراضات واغتشاشات گردیدند.امیدواریم نیروی قضایی بامقصرین دراغتشاشات برخوردجدی نماید.
  • جواد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    1 0
    وضع جواب گویی های تلفناتون حال طلبه ها رو به هم میزنه
    • سید IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      1 0
      تلفن جواب ندادناتون اعصاب و روان طلاب بهم ریخته .......
  • nasrulla GB ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    2 0
    تشکر از اقدام تان، من می خواهم درس حوزه بخوانم لطفا به من کمک کنید
  • ناشناس IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    1 0
    سلام میخواستم بدونم راهی هست که بشه سطح دو سال اول رو هم غیرحضوری بخونیم؟؟؟ باید برای کسانیکه علاقه دارن اما بچه کوچیک دارن یا ... یه راهی باشه
  • دنیا IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 0
    بسم الله الرحمان الرحیم بنده به حوزه علمیه علاقه زیادی دارم و وقتی که نام حوزه علمیه به گوش من بخورد حس خوبی به دست می آورم
  • علی رضا عبدالحسین حراجچی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    2 0
    بسم الله برای ثبت نام طلبگی اقدام کردم
  • مخفی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    با سلام 💟💟💟من ترم دوم رو خوندم و ترم سوم با وجود اینکه حضوری ثبت نام کردم اما امکان خواندن مابقی دروس را حضوری ندارم به هیچ وجه آیا امکان خواندن غیرحضوری هست؟