جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
image-20220929153204-1.png

حوزه/ وی با اشاره به برگزاری حلقه های معرفت، از رشد ۲۲ درصدی برنامه های عقیدتی این اداره در بخش های مختلف فرهنگی در نیروهای دریایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام صنعت پور، رئیس اداره عقیدتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در نشست خبری که باموضوع برگزاری یادواره ۵۶۵ شهید با محوریت شهدای نیروی دریایی ارتش در قم برگزار شد، مهمترین برنامه های در حال اجرای این سازمان را برگزاری برنامه هایی همچون طرح تسنیم، برگزاری مسابقات قرآنی، راه اندازی مدارس قرآنی، برگزاری دوره های بصیرت افزایی، برگزاری دوره های تربیت و تعالی خانواده و برگزاری طرح سلوک عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری حلقه های معرفت، از رشد ۲۲ درصدی برنامه های عقیدتی این سازمان در بخش های مختلف فرهنگی در نیروهای دریایی خبر داد.

امیر کاویانی، جانشین نیروی دریایی ارتش نیز گفت: استان قم، قدم گاه، معبر و گذرگاه همه شهدا بوده و امروز اقتدار کشور را مدیون شهدا و خانواده آنها هستم، به همین دلیل برای پاسداشت مقام شامخ آنها لازم بود یادواره ای برای شهدا برگزار می شد در همین رابطه تصمیم گرفته شد، یادواره هایی با محوریت نیروهای ۴گانه ارتش برگزار شود که این آخرین یادواره است.

وی بیان داشت اختتامیه یادواره هم ۱۲ آبان ماه در قم با حضور شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم، برگزار می شود.

کاویانی مهمترین برنامه های این یادواره را دیدار با خانواده شهدا، پی گیری مشکلات خانواده، بازدیداز موزه دین و دنیا، سیره معصومه( س) شناسی، برگزاری یادواره شهدا در آب‌های آزاد، تولید مستند و رونمایی از رونمایی از کتاب سیره شهدا استان، غبار روبی از قبور و دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و پیگیری مشکلات خانواده، عنوان کرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اقتدار ایران در آب های فرا زمینی گفت: امروز اقتدار ایران و نیروی دریایی این است که هیچ ناو، بالگرد و شناور آمریکا در منطقه حضور ندارد.

وی اشاره به رشد و پیشرفت ایران در ساخت ناوشکن دریایی اظهار داشت: در گذشته همه چیز در تسلط مستشاران خارجی بود و اجازه نمی دادند ایرانیان کاری انجام دهند اما با رفتن آنها، این جوانان انقلابی بودند که وارد صحنه شدند و الان به جایی رسیده که ناوشکن می سازد و در همین رابطه امروز همه راهبری و طراحی و برنامه ریزی نیروی دریایی در دانشگاه نیروی دریای داخل کشور انجام می شود.

کاویانی گفت: در مقطعی ۲ هزار مستشار بی سواد خارجی کار آموزش نیروهای دریای ایران را انجام می دادند، ولی امروز همه این کارها به عهده نیروهایی جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور مقتدرانه در آب های شمال کشور ادامه داد: در سال ۷۸ رهبر انقلاب نامه ای به نیروی دریایی نوشتند که سرآغاز این کار بزرگ بود و الان هر آنچه در نیروی دریایی ارتش داریم به برکت خون شهدا و پیام رهبر انقلاب است و همین امر نیز سبب افزایش اقتدار ایرانی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha