چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دشمن همواره به دنبال انحراف کشیدن مطالبات اصلی مردم و جلوگیری از پیشرفت و اقتدار کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن این بار تنزل شأن و منزلت بانوان را نشانه و هدف گرفته است.

وی با بیان اینکه قصد دشمن همواره به انحراف کشیدن مطالبات اصلی مردم و جلوگیری از پیشرفت و اقتدار کشور است، افزود: در وقایع اخیر بیگانگان و خودفروختگان، تنزل شأن و منزلت بانوان را نشانه گرفتند و اتاق فکر دشمن، حذف ارزش‌های انسانی همچون حجاب بود که به کمک شبکه‌های معاند آن را در پیش گرفتند.

امام جمعه خرم آباد با قدردانی از بصیرت و هوشیاری مردم در مقابل فتنه گران و آشوب طلبان، گفت: حضور داوطلبانه و به موقع جوانان انقلابی و عموم مردم در دفاع از حریم ولایت، یک بار دیگر نشان داد که ملت ما هوشیار است و گروه‌های تجزیه طلب و منافقان را از منفورترین انسان‌ها می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه در رشد اقتصادی، تولید دانش بنیان و اشتغال حرف اول را می‌زنند، تاکید کرد: مسئولان باید هرچه سریعتر تکلیف صنایعی همچون فولاد صدر، فولاد ازنا، ماشین سازی، پارسیلون و دیگر صنایع راکد را روشن کنند و در صورت لزوم دستگاه قضا نیز برای کوتاه کردن دست افراد فاقد صلاحیت، وارد عرصه شود.

وی با اشاره به دو ماه عزاداری مردم در ماه‌های محرم و صفر و تقدیر از خدمتگزاران به مردم در موکب‌ها و هیئات مذهبی و ستادهای اربعین، گفت: نتیجه این عزاداری‌ها بایستی در رفتار، اخلاق و زندگی تک تک مومنان جاری و ساری شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان به ۱۳ مهرماه سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت منجی عالم بشریت اشاره کرد و یادآور شد: بنیاد مهدویت استان می‌تواند با همکاری و هم افزایی با گروه‌های فرهنگی و جهادی و همچنین افراد فعال در عرصه‌های فرهنگی به منظور گسترش معارف معنوی و ترویج فرهنگ ظهور تلاش و برنامه ریزی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha