پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه ماکو

حوزه/ امام جمعه ماکو گفت: حرکت ماندگار و تاریخی رئیس جمهور در نشان دادن عکس سردار جهانی مقاومت، بسیاری از برنامه‌های بچه‌گانه غرب را خنثی کرد، لذا آنان نتوانستند این سفر را در افکار عمومی جهان به حاشیه بکشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد هاشمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ماکو که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تقدیر از حضور مردم در حمایت از نیروی انتظامی و آرمان‌های انقلاب و محکومیت فتنه گران، اظهار داشت: از حضور مردم که در حمایت از نیروی انتظامی و محکومیت اقدام کسانی که به بهانه‌ی فوت مهسا امینی در قالب اغتشاشات، به اموال مردم خسارت وارد کردند و با آتش زدن به مساجد و قرآن، حرمت دین اسلام و قرآن را شکستند، تقدیر و تشکر و قدردانی می‌نمایم.

وی افزود: هفته‌ نیروی انتظامی را به تمامی سبز پوشان سپیددل، حماسه‌سازان پیروز و سنگرداران همیشه بیدار، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امروز همه‌ ما نظم و امنیت حاکم بر جامعه را، مدیون این عزیزان هستیم و در این ایام یاد و خاطره‌ تمامی شهدا و مخصوصا شهدای نیروی انتظامی را گرامی می‌داریم.

امام جمعه ماکو تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرماید: «ایران مقتدر، امروز هم مانند اول انقلاب با چالش‌های مستکبران رو به رو است، اما این چالش‌ها با چالش‌های اول انقلاب کاملا متفاوت و معنی‌دار است. اگر آن روز چالش ایران با آمریکا بر سر این بود که سفارت رژیم صهیونیستی در تهران را تعطیل نماید، امروز چالش بر سر این است که ایران مقتدر، در مرزهای رژیم صهیونیستی حضور داشته و جمهوری اسلامی، از مبارزات مجاهدان فلسطینی، در قلب سرزمین‌های اشغالی حمایت می‌کند و در سراسر این منطقه از پرچم برافراشته مقاومت دفاع می‌کند.»

وی عنوان کرد: سپاهیان سلحشور در پاسخ به کسانی که خواستند از خارج، اغتشاشات اخیر ایران را مدیریت کنند، مقر آنان را در اقلیم کردستان موشک باران کردند و با این حرکت، پاسخ دندان شکنی به آنان داده و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران را، به رخ استکبار جهانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب کشیدند.

حجت الاسلام هاشمی گفت: در سایه قدرت جمهوری اسلامی است که رئیس جمهور، در مجمع عمومی سازمان ملل، با نشان دادن عکس سردار سلیمانی، آمریکا و غرب را، به عنوان تروریسم دولتی معرفی کرد و ایران اسلامی را به عنوان تنها کشوری معرفی کرد که با تروریسم مبارزه می‌کند و رئیس جمهور آمریکا را نیز به عنوان قاتل سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی معرفی کرد.

وی گفت: حرکت ماندگار و تاریخی رئیس جمهور در نشان دادن عکس سردار جهانی مقاومت، بسیاری از برنامه‌های بچه‌گانه غرب را خنثی کرد، لذا آنان نتوانستند این سفر را در افکار عمومی جهان به حاشیه بکشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha