دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموریت

فرمانده گروهان چهار از گردان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) از مجاهدت طلاب کهگیلویه و بویراحمدی در مقابل اغتشاشگران روایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، روحانیون و طلاب در حوادث اخیر که اغتشاشگران ایجاد کردند در میدان حاضر شدند و اغتشاشگران و آشوبگران را سر جای خود نشاندند.

حجت الاسلام صادق برزین از طلاب بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی ساکن قم روایتی از مقابله برخی طلاب این استان با اغتشاشگران در شهر مقدس قم را بازگو کرد.

 فرمانده گروهان چهار طلاب بسیجی از گردان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) می گوید: روز ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ برای شرکت در رژه موتوری در تیپ ۸۳ امام جعفرصادق (ع) حاضر بودیم. غروب به فرمانده گردان پیامی داده شد مبنی بر اینکه وضعیت منطقه نیروگاه (امامزاده معصوم) مساعد نیست. با افراد حاضر به منطقه موردنظر عازم شدیم همه نیروها تجهیز شده و آماده بودیم.

در لحظه ورود به محل، خبر محاصره و تهدید جدی حوزه مقاومت بسیج امام زاده معصوم توسط اغتشاشگران را به فرمانده داده و ایشان دستور پاکسازی و آزادسازی حوزه مقاومت دادند.

وضعیت بسیار سخت بود به گونه ای که آشوبگران از اطراف سنگ و مواد محترقه پرتاپ می کردند که متأسفانه برخی از عزیزان جان برکف بسیجی از جمله علی حسین سلیمی زاده، سیدحسن جعفری نسب و مسعود حیدرخواه مجروح شدند و در حالی که مصدوم بودند باز هم پا پس نکشیدند و جانانه دفاع کردند.

در این وضعیت بسیار سهمگین و خطرناک، بسیجی های مدافع امنیت مردم وارد عمل شدند. درب ورودی ساختمان حوزه مقاومت بسیج آتش گرفته بود و مع الاسف یک موتور هم آتش گرفت که با اقدام مدافعان امنیت خاموش شد و دو خودروی سواری نیز در آتش سوختند.

پس از دقایقی با عملکرد سریع نیروها و از خود گذشتگی و مقاومت سنگین مدافعان امنیت، منطقه تحت کنترل قرار گرفت و حوزه مقاومت بسیج آزاد شد و آشوبگران متفرق شدند و به بهترین نحو و با درایت و همت فرمانده گردان و نیروهای بسیجی و مخلص مأموریت با موفقیت به اتمام رسید. البته به جهت حساس بودن وضعیت تا صبح در محل مذکور کشیک دادیم.

به نوبه خودم از تمامی بسیجیان جان بر کف کشورم بالاخص نیروهای بسیجی شهر مقدس قم که نگذاشتند پرچم حضرت فاطمه معصومه (س) به پایین کشیده شود و جانانه مقاومت کردند و تسلیم این مزدوران نشدند نهایت قدردانی و تشکر را به عمل می آورم و از خداوند منان برایشان صحت و سلامتی توأم با طول عمر را برایشان خواهانم.

حجت الاسلام امینی اطهر به نمایندگی از مجمع نمایندگان طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از طلاب بسیجی که به مقابله با اغتشاشگران و تجزیه طلبان پرداختند از جمله حجج اسلام علی حسین سلیمی؛ سید حسن جعفری؛ مسعود حیدر خواه و صادق برزین که در این مسیر زخمی شدند و موجب نجات حوزه علمیه خواهران و پایگاه بسیج منطقه نیروگاه قم شدند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    2 4
    لا حول و لا قوة الا بالله
  • حسین نگین تاجی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    2 4
    سلام بنظر من بایستی حالا که این فرصت بوجود امده تکلیف واتساب وتلگرام وبقیه مشخص شود وواز طرفی بایتی تکلیف بعضی از این منافقان هم یکسره شود ودیگر مماشات بس است وتا کی باید بخاطر این وان با این افراد مماشات کنیم وکشور ورهبری ضعیف گردد چون قانون هست ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان