پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ مراسم معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشنویه

حوزه/ حجت الاسلام مرتضی بیگی به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشنویه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی، امروز در مراسم معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اشنویه که در دفتر فرمانداری این شهر برگزار شد، فرهنگ را پایه و اساس همه فعالیت‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن امروز روی فرهنگ دست گذاشته و طرح‌های غرب برای مهار جمهوری اسلامی مبارزه فرهنگی و رسانه‌ای است و در چنین عصری تبلیغ صحیح دین بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: روزانه صدها ساعت برنامه در شبکه‌های ماهواره‌ای علیه جمهوری اسلامی ساخته می‌شود و در فتنه‌ها تاثیر این کار رسانه‌ای را مشاهده می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: امروز اغتشاشات هیبریدی را مشاهده می‌کنیم که انواع روش‌ها را در آن به کار گرفته‌اند و دشمن برای رسیدن به هدف خود چند وجهی کار می‌کند که نافرمانی مدنی یکی از توطئه‌های دشمن است.

وی گفت: جین شارپ، کتابی نوشته و در سال ۸۸ جزوه‌ای که از ستاد میرحسین موسوی تکثیر می‌شد بخشی از این کتاب بود و در آن بیش از ۱۹۰ مورد از روش‌های نافرمانی مدنی را آموزش می‌دهد و معلوم می‌شود که دشمن از سال‌ها قبل بر روی نافرمانی‌های مدنی در ایران برنامه دارد.

حجت الاسلام امامی گفت: دشمن با سمپاشی فرهنگی به دنبال تغییر ذائقه مردم و فرهنگ دینی و از بین بردن چارچوب‌های منطقی و قانونی است و این به نفع هیچ کس نیست، حتی در یک نظام کمونیستی و لیبرالیستی هم نمی‌تواند مفید باشد و قدرت بی‌شائبه جمهوری اسلامی دشمن را مستاصل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال این است که از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و لذا می‌بینیم از فوت یک خانم با استفاده از قدرت امپراطوری رسانه‌ای خود به تضعیف انقلاب اسلام دست می‌زند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: خداوند متعال شاخصه‌ مبلغین دینی را عدم ترس عنوان می‌کنند و ما بر این اساس در مسیر تبلیغ دین مبین اسلام و معارف انقلاب اسلامی قدم گذاشته‌ایم و امیدواریم که معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشنویه منشأ خیری در تبلیغ معارف الهی باشد.

در ادامه این جلسه، سید علی ترابی فرماندار اشنویه اظهار داشت: خلاء وجود تبلیغات اسلامی در اشنویه در مباحث فرهنگی احساس می‌شود و امیدواریم با کمک هم بتوانیم لوازم تبلیغ را فراهم کنیم.

فرماندار اشنویه افزود: دشمن بر مسئله تبلیغ دست گذاشته است و از این طریق علیه انقلاب اسلامی و دین، پروپاگاندای رسانه‌ای راه می‌اندازد و لذا باید بر امر تبلیغ درست معارف دینی و الهی اهتمام ویژه و جدی داشته باشیم که با توجه به سابقه حجت الاسلام بیگی جهش تبلیغی در اشنویه دور از انتظار نیست.

در پایان این جلسه حجت الاسلام مرتضی بیگی به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشنویه معرفی شد. او پیش از این راهیار استانی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha