جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازداشت

سازمان اطلاعات سپاه گیلان در اطلاعیه‌ای از شناسایی و بازداشت عوامل هتک حرمت به یک بانوی محجبه در پارک ملت شهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، سازمان اطلاعات سپاه گیلان در اطلاعیه‌ای آورده است: در پی هتک حرمت و ضرب و شتم یک بانوی محجبه در پارک ملت شهر رشت سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان، سه نفر از عوامل غیر بومی و بومی این اتفاق ناخوشایند را شناسایی و دستگیر کردند.

 سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط ۲ زن غیر بومی و یک مرد از اهالی رشت که ضمن ضرب و شتم، سعی در برداشتن چادر از سر این بانو داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.

 سازمان اطلاعات سپاه گیلان از مردم خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره ۱۱۴ (ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه) اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مریم قابلی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 1
    فتنه گرانی که فتنه زده را با توئیت زدن تحریک و تشویق کردن آشوبگران، موجبات از دست دادن جان عده ای بیگناه چه حموران انتظامی و مردم کوچه و بازار شدند، باید در مقابل جنایت هتک حرمت به زن مسلمان، ضربه به بیت المال، تعطیلی کسب و کار مردم و سایر حوادث تلخ این روزها جوابگو باشند.