دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره های پاییزه مرکز آموزش های کوتاه مدت جامعه الزهرا

حوزه/ سرپرست مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها از آغاز ثبت‌نام ترم پاییز این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرکار خانم فهیمه نیک‌زاد در گفت و گو با واحد خبر جامعة الزهرا گفت: با شروع فصل آموزشی در سراسر کشور و آغاز بهار یادگیری، مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، ثبت‌نام دوره‌های خود را آغاز کرده است.

سرپرست مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این دوره‌ها ویژه عموم بانوان علاقه‌مند و دختران و در راستای توان‌افزایی و به‌روزرسانی زندگی بانوان در عرصه فردی و اجتماعی، با بیش از ۱۷۰ عنوان آموزشی، به دو شیوه حضوری و مجازی(آنلاین، آفلاین) برنامه‌ریزی شده است.

نیک زاد بیان داشت: این دوره‌ها در  قالب ۶ گروه آموزشی هنر و ادبیات، معارف اسلامی، مهارت‌ها و سبک‌زندگی، علم و فناوری، خلاقیت و نوآوری و دانش سلامت ارائه شده است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها از ۹ تا ۱۵ مهر ۱۴۰۱می‌توانند با مراجعه به سامانه  اختصاصی مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir ثبت‌نام کنند.

سرپرست مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد:  اطلاع‌رسانی‌ همه دوره‌ها در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام میشود و عضویت  فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز، ضروری است.

نیک زاد در پایان عنوان کرد: جهت کسب اطلاعات بیشتر، شناسه‌های کاربری https://eitaa.com/borhan_jz و https://eitaa.com/edare_amf_jz و https://eitaa.com/azad_jz در پیام‌رسان ایتا در خدمت فراگیران ارجمند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha