پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زاهدلویی

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در بیانیه ای از مردم انقلابی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت طلبه بسیجی مهدی زاهد لوئی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در بیانیه ای از مردم انقلابی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهرشهید مدافع امنیت طلبه بسیجی مهدی زاهد لوئی دعوت کرد.

 در این بیانیه آمده است: بار دیگر روح مطهر یکی از پیروان مکتب خمینی کبیر (قُدس سر ّه) و عاشقان امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی ) در سنگر حفظ آرمان‏‌های انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت و آزادگی به قافله عظیم شهدای گرانقدر اسلام پیوست تا ثابت کند رویشهای عاشورائی این انقلاب تا ظهور صاحب اصلیش ادامه خواهد داشت.

از عموم مردم قدرشناس و انقلابی قم ، دعوت می‌شود تا با حضور شورآفرین و شکوهمند خود در آیین‌های وداع و مراسم تشییع پیکر مطهر سرباز جان پر کف امام زمان ارواحنافداه طلبه بسیجی شهید عزیز مهدی زاهد لوئی رضوان الله تعالی علیه، 

ضمن قدرشناسی از ایثار و فداکاری شهدای امنیت و دفاع از حریم جمهوری اسلامی، بر تداوم حرکت انقلابی خویش و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha