دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید

حوزه/ استاندار لرستان گفت: ایجاد هرج و مرج و ناامنی در کشور همانند سایر کشورهای منطقه از اهداف اصلی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت داوود عبداللهی که در محل فرماندهی انتظامی خرم آباد برگزار شد، گفت: دشمنان امروز نظم و امنیت کشور را نشانه گرفته و با به شهادت رساندن جوانان غیور این مرزوبوم سعی دارند اغتشاش در کشور راه بیاندازند.

وی با بیان اینکه حوادث اخیر در کشور توطئه و نقشه شوم دشمنان اسلام و انقلاب است، افزود: در ظاهر اعتراضات و اغتشاشات بر سر حجاب، آزادی و گشت ارشاد و برخی مسائل دیگر بود، اما در حقیقت استکبار، دین و تضعیف آموزه های دینی انقلابی را مورد هدف قرار داده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه دشمن با تحریم، توطئه، آشوب و اغتشاش نمی تواند راه به جایی ببرد، اظهار کرد: ایجاد هرج و مرج و ناامنی در کشور همانند سایر کشورهای منطقه از اهداف اصلی دشمنان برای بر هم زدن امنیت و آرامش است.

زیویار با بیان اینکه هدف اصلی دشمن ایجاد جنگ  داخلی در کشور است، خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و نظام با حجاب، آزادی و زن با استفاده از ساخت برنامه های ماهواره های شبکه های معاند احساسات مردم را جریحه دار کرده و قصد دارند به هدف خود نزدیک شوند که در این زمینه باید بابصیرت و هوشیار باشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه ساختار نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران محصول صدها سال مبارزه با استعمار است، گفت: خون شهدا اجازه نخواهد داد توطئه و خواب دشمنان تعبیر شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha