دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / آیین غبارروبی و گلباران  گلزار شهدا به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور امام جمعه قزوین

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: پرسنل انتظامی جان و وقت خود را وقف تأمین آرامش و امنیت جامعه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام مسعود محمدی امروز در نشستی با جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهر سنندج که به مناسبت «هفته ناجا» برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی نیرویی مردمی و از دل جامعه است و همین امر باعث شده که مردم با اعتماد ویژه ای به پرسنل نیروی انتظامی داشته باشند.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر با خویشتن داری مثال زدنی در برابر آشوبگران قرار گرفت و با وجود اینکه در این زمینه شهدایی تقدیم انقلاب کرد، ولی بهانه ای به دست رسانه های بیگانه نداد.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: تعامل مردم با نیروی انتظامی ضامن حفظ امنیت در جامعه است از این رو با این روش می توان بسیاری از ناهنجاری های موجود در اجتماع را از بین ببریم.

وی عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس سپاه، ارتش، بسیج و... مرزداران این آب و خاک بودند و امروز نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی وظیفه حفظ امنیت داخلی کشور را برعهده دارند.

استاد حوزه کار پلیس را جهاد و ایثار دانست و گفت: پرسنل انتظامی جان و وقت خود را وقف تأمین آرامش و امنیت جامعه می کنند.

حجت الاسلام محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم حُسن اعتماد و تعاملی که بین جامعه و پلیس وجود دارد روز به روز قوی تر و منسجم تر شود، زیرا مدیریت و تأمین امنیت جامعه با تعامل مردم و نیروهای خدوم نظامی و انتظامی میسر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha