شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای هیئت امنای موقوفات کشور با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه اقدامات زیرساختی صورت پذیرفته در حوزه طی ۵ سال اخیر، تامین منابع پایدار جهت فعال سازی طرح های تحولی حوزه را از جمله دغدغه ها دانست و بر اولویت وقف در زمینه علم و فرهنگ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی در دیدار هیئت امنای موقوفات حوزوی که به مناسبت هفته وقف برگزار گردید، ضمن تشکر از همکاران و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، رویکرد سازمان اوقاف در احیای موقوفات را قابل تحسین دانست و بر اولویت وقف در زمینه علم و فرهنگ تاکید کرد.

وی ضمن بر شمردن اقدامات زیرساختی صورت پذیرفته در حوزه طی ۵ سال اخیر، تامین منابع پایدار جهت فعال سازی طرح های تحولی حوزه را از جمله دغدغه ها دانست.

مدیر حوزه‌های علمیه ضمن تاکید بر مطالبه متقابل سازمان اوقاف و امور خیریه، پاسخگوی حوزه در زمینه‌های فقه وقف، فلسفه وقف و اخلاق وقف را از جمله مطالبات سازمان اوقاف و امور خیریه از حوزه بر شمردو

تدوین اطلس موقوفات حوزوی تبادل متقابل اطلاعات نظارت امینانه بر موقوفات حوزوی و تبیین و شفافیت در گردش مالی موقوفات حوزوی و تسری در احیای موقوفات حوزوی را از جمله مطالبات حوزه بیان کرد.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات فعالیت ها و برنامه های آتی هیئت امنای موقوفات حوزوی به آیت الله اعرافی ارائه گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha