دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: ناامید کردن مردم از خدمات نظام و تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی دو هدف اصلی دشمنان نظام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد،با اشاره به اینکه هفته وحدت فرصتی مغتنم برای تبیین و ترویج فرهنگ دینی در جامعه است، گفت: باید تلاش کنیم تا با اجرای برنامه های دینی قرآنی در راستای بصیرت افزایی افراد جامعه به ویژه نسل جوان گام برداریم.

وی با بیان اینکه هفته وحدت بیش از ۳۰ برنامه دینی،فرهنگی و اجتماعی توسط نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان برای عموم مردم اجرا خواهد شد، اظهار کرد: از ۳قاری برجسته کشوری قرآن کریم دعوت به عمل آمده تا به مدت ۳ روز برنامه های قرآنی را در شهرستان اجرا نمایند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه برنامه های هفته وحدت باید باشکوه، منسجم و هدفمند برای عموم مردم به ویژه نسل جوان برگزار شود،خاطر نشان کرد:اجرای برنامه های مناسبتی در سطح محلات، مدارس، کارگاهها و کارخانجات تولیدی باید در فهرست برنامه های هفته وحدت قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امروز مهمترین ماموریت دلسوزان نظام جمهوری اسلامی تبیین و تحقق اهداف جهاد تبیین است، گفت: در راستای تحقق اهداف جهاد تبیین همت انقلابی داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه باید مراقب توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان باشیم، خاطر نشان کرد: ناامید کردن مردم و تضعیف روحیه انقلابی گری و همچنین تضعیف و تحریف دستاوردهای انقلاب،امروز دو هدف اصلی دشمنان است که باید مردم در مقابله این توطئه ها بصیر و هوشیار باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha