جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1047223
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
قادری

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری برنامه های هفته وحدت در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، عصر شنبه در نشست قرارگاه فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: برنامه‌ریزی مناسبی به منظور برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته وحدت صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری چهار محفل انس با قرآن در روستاهای جزیره شمالی و جزیره شیف و شهرهای عسلویه و کنگان اضافه کرد: تجلیل از کارآفرینان اهل سنت با همکاری مرکز اسلامی و منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر در مجتمع خلیج فارس بوشهر از برنامه‌های این مجموعه در ایام هفته وحدت است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: در هفته وحدت امسال شاهد برگزاری گردهمایی بانوان شیعه و اهل سنت با محوریت جهاد تبیین خواهیم بود.

وی اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای اهل سنت در شهرستان‌های تلفیقی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مرکز اسلامی استان از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در سطح استان به شمار می‌آیند.

حجت‌الاسلام قادری گفت: جشن‌های هفته وحدت در سطح استان و به ویژه شهرستان‌های عسلویه، کنگان، بوشهر و گناوه که با همکاری مرکز اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری نشست مشترک تخصصی طلایه‌داران وحدت در مدرسه علی ابن ابیطالب (علیه‌السلام) کنگان با همکاری مرکز اسلامی استان و مسابقه کتابخوانی با موضوع هفته وحدت با همکاری نهاد کتابخانه‌های استان از دیگر برنامه‌هایی هستند که در هفته وحدت در استان برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha