جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ دیدار آیت‌الله اعرافی با اساتید و کادر مدارس علمیه استان گلستان

آیت الله اعرافی در جمع حوزویان استان گلستان گفت: حوزه های علمیه وصل به مردم و ریشه در بطن مردم دارند، حتی اگر عده ای از روی جهل به حوزویان هتاکی و فحاشی کنند، باز هم از مردم جدا نیستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت الله علیرضا اعرافی، عصر یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ در دیدار طلاب، روحانیون و اساتید و کادر مدارس علمیه استان گلستان در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرگان با اشاره به رشد حوزه های علمیه، اظهار داشت: حوزه های علمیه به کانون دانش بنیان و دانش محور تبدیل شده اند که طیف مختلفی از علوم در آنها ارائه می‌شود.

ببینید:

تصاویر دیدار اساتید و کادر مدارس علمیه استان گلستان با آیت‌الله اعرافی

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: طلبه‌هایی که در حوزه‌های علمیه تحصیل می کنند باید اساس و بنیان علم را تقویت کنند و هر کدام از آنان به پرچمدار علوم تبدیل شوند.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: حدود ۴۰ سال است که با صرف هزینه در اندیشکده‌ها و پژوهشگاه‌های شرق و ایران‌شناسی اروپا، رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا بر روی مباحث مختلف علوم دینی تشیع و جمهوری اسلامی ایران مطالعه و کنکاش انجام می‌شود. شاید بخشی از این مطالعات مبنای پژوهش محوری داشته باشد، اما بخش اعظم آن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران انجام می شود که باید هوشیار باشیم.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با محوریت آمریکا و اسرائیل با ایجاد اندیشکده‌های مختلف در پی ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند که برای مقابله با این جریانات، حوزه‌های علمیه باید پرچمداری کنند.

آیت الله اعرافی اظهار کرد: این مباحث بیانگر آن است که حوزه های علمیه و طلاب باید با علم، اخلاق و روحیه جهادی در میدان نبرد حاضر باشند.

اعرافی گفت: حوزه های علمیه وصل به مردم هستند و ریشه در بطن مردم دارند، حتی اگر عده ای از روی جهل به حوزویان هتاکی و فحاشی کنند، باز هم از مردم جدا نیستیم.

تکمیل می شود...

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha