دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماز دانش آموزان

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس از اجرای طرح «نماز نور چشم من است» در تمام مدارس استان فارس همزمان با سراسر کشور خبرداد.

محمد خلیل عسکری در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به ترویج فرهنگ اقامه نماز آموزش و پرورش استان فارس، اظهار کرد: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز طرح «نماز نور چشم من است» در مدارس فارس اجرا می شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه طرح «نماز نور چشم من است» در تمامی مدارس استان فارس همزمان با مدارس سراسر کشور اجراء خواهد شد، اضافه کرد: همزمان با مدارس سراسر کشور در تاریخ ۱۹ مهر طرح نماز نور چشم من است برگزار می شود.

مدیرکل آموزش پرورش فارس عنوان کرد: طرح «نماز نور چشم من است» مقدمه‌ای بر اجلاسیه سراسری نماز آموزش و پرورش است که امسال به میزبانی فارس برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه افق شهرهای مختلف کشور متفاوت است امکان برگزاری همزمان این طرح در کل کشور نیست، اما با شروع وقت شرعی نماز ظهر این برنامه اجرا می‌شود.

عسکری اظهار کرد: برنامه نمادین استان فارس در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین (ع) با حضور پرشور دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی گفت: طرح «نماز نور چشم من» با هدف حضور مسئولان در نماز جماعت مدارس، آموزش عملی نماز، آشنایی دانش‌آموزان با فلسفه تقلید و مراجع تقلید و پرسش و پاسخ دینی در مدارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha