یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسن قانع

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری بیش از ۶۰ برنامه در سطح استان به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

حجت الاسلام حسن قانع در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: برای برگزاری برنامه های هفته وحدت در سطح استان فارس برنامه ریزی و پیگیری هایی را صورت داده ایم که در این راستا بیش از ۶۰ عنوان برنامه در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری چند عنوان برنامه در سطح فارس اشاره کرد و افزود: تجلیل از خانواده شهدای اهل سنت، دیدار چهره به چهره با علمای اهل سنت، برگزاری سواد تقریب برای مسئولان و مبلغین شیعه و سنی، برگزارش نشست در شهر های تلفیقی از قبیل گله دار، اوز و خنج، تجلیل از مسئولان علوم قرآنی اهل سنت، برگزاری مسابقات قرآنی، اعلام فراخوان به منظور برگزاری کنگره شعر وحدت، برگزاری مسابقات فرهنگی، شعر خوانی و نقاشی از جمله برنامه هایی بوده که در هفته وحدت برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس همچنین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم» ویژه اهل سنت خبرداد و عنوان کرد: طرح دختران حاج قاسم که قبلا در سطح استان فارس اجرا شده است در هفته وحدت ویژه دختران اهل سنت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته وحدت در سطح استان فارس برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر هفته وحدت در تلاش هستیم تا در یک الی دو ماه آینده نشست علمای جنوب کشور اهل سنت و شیعه را با محوریت مباحث قرآنی برگزار کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha