سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: آنها می خواهند ایران مثل برخی کشورها همچون افغانستان، سوریه و عراق ناامن شود لذا یک سری گروهک های تجزیه طلب را حمایت می کنند تا خراب کاری هایی را در کشور انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در دیدار با رئیس کلانتری چغادک با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و نیز سالروز شهادت شهید نادر مهدوی اظهار داشت: سرداران دلیر بوشهری به فرماندهی شهید نادر مهدوی، آمریکا را در خلیج فارس تحقیر کردند که این واقعه برای همه ما به عنوان یک ایرانی باعث غرور است.

امام جمعه چغادک با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: در ایامی که ناآرامی هایی در کشور وجود دارد باید قدر نیروهای مسلح را بیشتر دانست؛ دشمن به دنبال ایجاد همین ناامنی و تجزیه کشور است، امنیتی که در منطقه مثال زدنی است.

وی افزود: آنها می خواهند ایران مثل برخی کشورها همچون افغانستان، سوریه و عراق ناامن شود لذا یک سری گروهک های تجزیه طلب را حمایت می کنند تا خراب کاری هایی را در کشور انجام دهند.

حجت الاسلام خدری با تقدیر از جانفشانی های نیروی انتظامی به ویژه در حوادث اخیر گفت: کار پلیس در شرایط کنونی بسیار سخت است، نیرویی که هم شهید داده و هم سعی کرده کمتر به مردم آسیبی رسانده شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه آشوب گران تلاش می کنند تا کشته شدن عده ای را به گردن نیروی انتظامی بیندازند گفت: وقتی در این کار موفق نمی شوند خودشان شروع به کشته سازی می کنند، باید در این مواقع هوشیار باشیم و از نیروهای مسلح حمایت کنیم.

حجت الاسلام خدری هدف اصلی دشمن را سقوط نظام اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: برای آنها جایگزینی جمهوری اسلامی فقط نابودی ایران است؛ آنها می خواهند کشور ایران به سرنوشت مشابه کشورهای عراق و سوریه دچار شود.

وی افزود: برخی کوتاهی ها در کشور را نمی توان نادیده گرفت که عمدتا ناشی از عدم تصمیمات درست در سطح کلان کشور است؛ مردم به ویژه قشر جوان در مسائلی از جمله اشتغال، مسکن و ازدواج مشکل دارند و لازم است به این دغدغه ها توجه جدی شود.

در این دیدار که برخی از مسئولان بخش چغادک حضور داشتند، حجت الاسلام خدری با اهدای لوح تقدیری از تلاش های رئیس کلانتری چغادک تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha