دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سومین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر»

حوزه/ دبیر علمی همایش ملی «حوزه انقلابی حوزه منتظر» از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین دوره این همایش تا پایان آذر ۱۴۰۱خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش ملی «حوزه انقلابی حوزه منتظر» اظهار کرد: پایه‌ریزی همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر در واقع احیای روحیه انقلابی حوزه‌ها است. فراخوان این رویداد ملی در سومین حرم اهل بیت(ع) ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شده بود که تا ۳۱ شهریور ادامه داشت و به دلیل تقاضای مکرر جمعی از طلاب و بنا به تصمیم هیئت امنا همایش فرصت ارسال آثار توسط اساتید و طلاب تا پایان آذر ۱۴۰۱ تمدید گردید.

وی در ادامه اضافه کرد: موضوع ویژه همایش امسال سیره علمای فارس در احیا تفکر انقلابی ونقش امام زادگان فارس در احیا تفکر انقلابی قرار داده شده است که جهت مقالات برگزیده در این ۲ موضوع ویژه‌ هم‌ جوایزی ویژه دیده شده است.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز با تصریح اینکه پایه‌ریزی همایش بر اساس احیای روحیه انقلابی در حوزه‌ها است، عنوان کرد: متاسفانه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا همایش «حوزه انقلابی و حوزه منتظر» برگزار نشد و امسال امید است تا با شکوه بهتری برگزار شود. تا امروز ۲ پیش همایش برگزار گردیده که بنا شد ۲ پیش همایش دیگری هم با حضور اساتید و چهره های کشوری تا پایان آذر در شیراز برگزار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر در دو عرصه علمی پژوهشی و هنری خواهد بود، گفت: در قسمت علمی جمع آوری مقالات را خواهیم داشت و در عرصه هنری نیز فعالیت در رشته های شعر، داستان، روایت، خاطره، فیلم کوتاه، اینفوگرافی و نرم افزار خواهد بود.

دبیر علمی همایش ملی «حوزه انقلابی حوزه منتظر» با اشاره به اینکه دو دوره گذشته همایش به صورت استانی و منطقه ای بوده است، افزود: امسال به صورت ملی برگزار خواهد شد. البته در دوره گذشته آثاری از حوزه نجف اشرف و کربلا به دبیرخانه‌ همایش ارسال شد.

برای اطلاع از نحوه ارسال آثار اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha