یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی گفت: ملت ما دشمنان بسیار قوی‌تری دارد و جمهوری اسلامی ایران در برابر ابر قدرت‌ها ایستاده‌ است و این اغتشاش‌گران در حد و اندازه ملت و انقلاب اسلامی نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در گردهمایی بزرگ علماء، فضلاء، روحانیون و طلاب شیعه و سنی که به مناسبت هفته وحدت و اعلام انزجار از فتنه‌گران و اغتشاشات اخیر در مصلای رشت برگزار شد، با تاکید بر لزوم وحدت بین شیعه و سنی، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد با تحریک احساسات پاک نوجوانان و جوانان این مرز و بوم به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف شوم خودش استفاده کند.

وی با محکوم کردن حرکت فتنه‌اندوزان و آشوبگران افزود: علماء و دانشجویان و ملت ایران، انقلاب اسلامی را انتخاب کرده به میدان مبارزه با اغتشاشگران آمدند و به وعده‌های پوشالی دشمن هیچ اعتنایی نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که مردم نباید زنان فاسد و میدان‌دار را حمایت کنند، تصریح کرد: دشمن بداند که با ایجاد آشوب در کشور نمی‌تواند در قانون حجاب اختلال ایجاد کند، حجاب حکم شرعی اسلام و قانون کشور است و همه باید به قانون عمل کنند.

امام جمعه رشت خطاب به روحانیون و طلاب و لزوم تذکر دادن به بی حجابی اشاره کرد و گفت: نباید تذکر به این افراد را کنار بگذارید، بدانید که خداوند تبارک و تعالی پشت شما است و نیروی انتظامی و قوه قضائیه نیز از شما حمایت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی خطاب به خانواده‌ها گفت: هدف دشمن سوء استفاده از جوانان و نوجوانان به نفع خود هست و می‌خواهد کشور را نا امن کند و با تحریک جوانان آنان را در برابر ملت قرار دهد.

وی ادامه داد: ملت ما دشمنان بسیار قوی‌تری دارد و جمهوری اسلامی ایران در برابر ابر قدرت‌ها ایستاده‌ است و این اغتشاشگران در حد و اندازه ملت و انقلاب اسلامی نیستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان صف مردم و معترضان را از آشوب گران جدا دانست و افزود: مردم انقلاب اسلامی را انتخاب کرده‌اند و به میدان آمده‌اند تا انقلاب خودشان را حمایت کنند و بارها و بارها در راهپیمایی‌ها نشان داده‌اند که حامی انقلاب هستند. دشمن نمی‌تواند با به خیابان آوردن دختران فاسد و بر هم زدن نظم و امنیت انقلاب اسلامی را تضعیف کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha