دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1047675
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
بانوان

راهپیمایی بانوان بروجرد در حمایت از بنیان خانواده ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۲۴ مهر از میدان قیام تا میدان تختی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی بانوان بروجردی که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش ها و اهداف والای نظام نقش بسزایی دارند، گفت: نقش بی بدیل و موثر بانوان در دوران انقلاب و پس از انقلاب اسلامی و همچنین ۸ سال دفاع مقدس ستودنی و شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) با اشاره به حضور بانوان در تظاهرات خیابانی در مبارزه با طاغوت، ادامه داد: به تعبیر امام خمینی(ره) بانوان پیشرو نهضت اسلامی بوده و هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بروجرد هم با اشاره به این که بانوان مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور خود در صحنه های مختلف تاریخ، نقشه های شوم دشمنان را خنثی نموده اند،خاطر نشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با مدیران دستگاه های اجرایی راهپیمایی بانوان شهرستان در حمایت و تحکیم بنیان خانواده ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۲۴ مهر از میدان قیام تا میدان تختی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha